Nic se nemůže rovnat CryEnginu 3

Přidat další názor  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  zobrazit bez stromu  |  nových příspěvků: 9

Diskuze k článku

Mára  |  25. 01. 2011 14:04

Nejhorší na to, vážení přátelé je, že , co se týče enginu a grafiky, tak je Crytek na tom pomyslném piedestalu se statusem nej. Sice je tu pár takových drobností ( jakože to stejně nikdo "normální" nemůže v době, co to vyjde, rozběhnout na plné detaily v solidním rozlišení),a že ona hratelnost titulu zas až tak špičková není ( tím ale nemyslím, že Crysis mě nebavil, ba naopak). Ale tohle jim asi vzít nemůžem. I když třeba takovej Source engine, i přes to že je starej jak Metuzalém, stále se v něm dá kouzlit, a na vrcholu byl celkem dlouho, stejně tak jako kluci z Epic games umí s jejich enginem divy, ale ten je dělanej spíš na Super-Hi tech prostředí s mnoha odlesky etc. Právě proto jsem zvědavej, jak se s tím poprali a jak se s tím poperou konzole ( nejsem žádnej hater, takže mě to vážně zajímá, i když si myslím, že to nemůžou pobrat všechno, ale třeba se mýlím). Ale už teď je jasné, že nasadí laťku zase o něco více :)

 |   |  Odpovědět
25. 01. 2011 17:23

Taky mi přijde, že si nějak moc věří. Ještě jsem nic kulervoucího po technický stránce neviděl.

 |   |  Odpovědět
Mára  |  25. 01. 2011 17:36

Jako, kdybych vytvořil něco jako oni, myslim to tim jako že bych řekl : " Tohle je MOJE práce" , tak bych na to byl taky hrdej, a kdybych věděl, že ta grafická stránka bude znamenat bench ještě dva roky po vydání, tak to je fest úspěch. Ale všeho s mírou. Jak řikám, rád se nechám překvapit.

 |   |  Odpovědět
25. 01. 2011 17:54

Bench? Cílem hry snad není být co nejnáročnější, ale být co nejlepší. Být hrdý na to, že jsem vytvořil něco, co na ničem nejede, to asi není vyloženě úspěch.

 |   |  Odpovědět
Mára  |  25. 01. 2011 22:02

No, když něco předběhne svojí dobu, musí se počítat s různými problémy.. A kor když je to v herním byznysu , kde včera je dávno.

 |   |  Odpovědět
reger  |  25. 01. 2011 12:59

Vsak brzy si srovname Crysis 2 s Killzone 3, to budou jatka

 |   |  Odpovědět
paulie  |  25. 01. 2011 13:46

"Zároveň by však každá hra, která použila engine od konkurence, by mohla vzniknout na Crytek enginu."

tahle věta mi nedává smysl, mohl by mi jí někdo počeštit? :)

 |   |  Odpovědět
TooM  |  25. 01. 2011 13:55

"Whether our engine is better or not is something to be judged by the people who use the engine, but I can say that Crysis 2 wouldn't have been possible with any other engine, but pretty much any other game that has been shipped with out competitors' engines could have been done with the Crytek engine."

..., ale libovolná jiná vydaná hra našich konkurentů by mohla v pohodě běžet na našem enginu. (není to doslova - ale v původní větě se vytratil podmiňovací způsob)

 |   |  Odpovědět
25. 01. 2011 14:22

Omlouvám se za překlep. Už by to mělo být v pořádku.

 |   |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor