Nintendo se chce v budoucnu soustředit na více nových značek

Nejen Mariem a Zeldou je živ vydavatel.

Nintendo je proslavené herními značkami jako je Mario, Legend of Zelda či Splatoon. V rozhovoru pro Nikkei se ale prezident společnosti Shuntaro Furukawa rozpovídal o budoucnosti a o směru, kterým by se Nintendo chtělo vydat. A kromě existujících značek se chce zaměřit také na diverzifikaci portfolia. 

Furukawa řekl, že ačkoliv je společnost věrná svým matadorům a hodlá i nadále podporovat série jako Mario, Zelda, Animal Crossing a Splatoon, hodlá také mnohem více zpestřit portfolio a udělal jej více různorodé přidáním značek zcela nových. Důvodem je především snaha lépe konkurovat společnostem jako je Sony či Microsoft. 

"S tím, jak nyní trávíme více času doma, přichází i rozšíření pojmu zábavního průmyslu," nechal se slyšet Furukawa. "Hry nejsou nutnou součástí života. Aby si hráči vybrali konkrétní hru ve svém omezeném čase, musí být něčím zajímavá. Konkurence je tvrdá a já rozhodně nejsme optimisticky naladěn."

Je vidět, že Nintendo rozhodně plánuje různorodější portfolio her a dost možná i herního hardwaru. Prozatím jsme se ale žádných konkrétních informací nedočkali. Snad brzy.

Váš názor Další článek: Uncharted, God of War a další značky Playstationu by mohly zamířit na mobily

Témata článku: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,