Nintendo si pro Wii U licencovalo Havok a Gameware

Tyto technologie jste mohli vidět např. ve Skyrimu, Arkham City či Assassin's Creed.
Nintendo si pro Wii U licencovalo Havok a Gameware

Jak Nintendo nově oznámilo, budou moci vývojáři při vývoji her na Wii U využít nástrojů od Havoku a Autodesku. V případě Havoku budou mít přístup k Havok Physics a Havok Engine, tedy technologiím, které jste mohli vidět např. v Assassin's Creed, Killzone 3 nebo také Super Smash Bros. Brawl.

Autodesk oproti tomu zpřístupní svou technologii Gameware, která se skládá ze tří hlavních částí: Autodesk Scaleform pro vývoj uživatelského rozhraní, Autodesk Kynapse pro umělou inteligenci a Autodesk HumanIK pro animaci postav. Mezi hry, které Gameware využívají, patří např. Dragon Age II, Mafia II, Lost Planet 2, Crysis 2 čo Batman: Arkham City.

Wii U samotné by mělo vyjít někdy během letošních vánočních svátků, přesné datum však Nintendo stále tají. Několik vývojářů prozradilo, že se hardwarové specifikace konzole neustále mění, dokonce je dost možné, že se bude nakonec jmenovat úplně jinak.

Zdroj: Gamespot

Nejnovější komentáře