Nintendo využívá hvězdy showbyznysu

Nintendo je na koni. Obě jeho konzole se prodávají jak divé a tak se rozhodlo investovat do reklamy. A když, tak pořádně. Najalo si spoustu britských hvězd známých z televize, kina, divadla či rádia.

Jmenujme například pro Čechy známého Patricka Stewarta (aneb Jean-Luc Picarda ze StarTreku – Next Generation) nebo Julii Waltersovou (Molly Weasleyová ve filmovém zpracování Harryho Pottera). Hvězdy popmusic si také najdou místo v nových upoutávkách Nintenda. Objeví se zde Girls Alloud (dívčí popová skupina) a nebo Ronon Keating (populární zpěvák).

O co jde Nintendu v kampani, která by měla začít v nejbližší době atakovat obrazovky v západní Evropě? Především jde o to ukázat, že na Wii a DS hrají slavné osobnosti a to rády. A že hrají ve skutečnosti dokazuje tvrzení členek kapely Girls Alloud: „Všechny zbožňujeme svá Nintenda DS, prostě závodění v Mario Kart cestou na tour v autobusu nebo starání se o své psíky v Nintedogs, to je něco co nás vždy rozesměje a pobaví. Díky rozdílným barvám si svá Dska nikde nepromícháme.“

VIDEO: 344 'Nintendo DSi - představení handheldu'

V reklamách uvidíme jak slavné hvězdy hrají Brain Training, Mario Kart Wii, Wii Sports a dokonce i velice úspěšnou hru poslední doby Super Smash Bros Brawl. Rozhodně tedy můžeme očekávat, že Nintendo rozšíří svou základnu tzv. causal hráčů, což je dobré pro zisky, nikoliv však pro nás, ostřílenější hráče.

Zdroj: Eurogamer
Váš názor Další článek: Galerie: Chronicles of Spellborn

Témata článku: , , ,