No Man's Sky má problém, prý mu nepatří formule na tvorbu procedurálních světů

Vypadá to, že „formule“, která stojí za tvorbou procedurálních světů v No Man's Sky nakonec nebyla vytvořena v Hello Games, jak se předpokládalo, ale v nizozemské technologické firmě. Ta se teď snaží britské studio zkontaktovat.
No Man

Informovaly o tom nizozemské noviny, jež zároveň uvedly, že zástupce společnosti strávil několik měsíců pokusem o to kontaktovat Hello Games, ale bez úspěchu. Formule, kterou studio ve hře použilo, je speciální algoritmus podobný tomu, který patří nizozemské společnosti. Jenže ten je založen na matematickém principu Lamé Curves, ze kterého mohli vycházet i v Hello Games, takže těžko říct, kde je pravda.

No Man

No Man's Sky vás v novém traileru zve na průzkum vesmíru

Není to první potyčka, kterou Hello Games v poslední době mělo. Televizní stanici Sky se nelíbilo slovo Sky v názvu hry. Naštěstí se ale nakonec obě společnosti domluvily.

Nejnovější komentáře