No Man's Sky nabídne 18 trilionů planet, průzkum zabere celý život

Pokud si myslíte, že si vývojáři s procedurálně generovanými světy jen hráli, tak se zamyslete znovu.
No Man

No Man's Sky vypadá jako velmi nevšední indie titul, který ve své podstatně nemá obdoby. Nabídne totiž hráčům propojený a procedurálně generovaný svět a planety, což má zaručit, že prakticky nenarazíte na opakující se prostředí, flóru a faunu.

V rozhovoru pro IGN nyní kluci z Hello Games prozradili, že hra využívá 64-bitové číslo pro generaci všech planet v herním vesmíru. Z toho lze vyvodit, že v celé hře narazíte na více jak 18 trilionů planet. Ale abychom byli ještě přesnější - 18 446 744 073 709 551 616 planet. Uch.

No Man

No Man's Sky se dostane na PC, potvrzují vývojáři

V době raného vývoje používali vývojáři pouze 32-bitové číslo, počet planet se tedy pohyboval někde kolem čtyř miliard. I přesto by vám trvalo přes 4000 let prozkoumat každou z planet. V současné situaci vám bude trvat přibližně 4 miliard let, pokud strávíte na každé planetě aspoň vteřinu. Jste připraveni?