Nová verze Unreal Engine potřebuje výkon deseti Xboxů 360

Jak si s technologií poradí next-gen konzole?
Nová verze Unreal Engine potřebuje výkon deseti Xboxů 360

Ať už bude výkon next-gen konzolí jakýkoli, jedno je jisté - pokud budou chtít zvládnout detaily na úrovni "Samaritan" techdema od Epicu, budou muset být alespoň 10x výkonnější než současný Xbox 360. Tvrdí to Tim Sweeney, spoluzakladatel Epic Games.

Samaritan vyžadoval výkon 2,5 teraFLOPS, Xbox 360 naproti tomu oplývá výkonem zhruba 0,25 teraFLOPS. Matematika je tady jednoduchá.

Nezapomeňme ovšem, že je stále řeč o Unreal Engine 3. Epic mimoto pracuje i na Unreal Engine 4, který bude mít pravděpodobně ještě větší nároky. K jeho odhalení by mělo dojít ještě letos, do světa by se pak mohl dostat někdy v roce 2014.

ue_samaritan.jpg

Zdroj: Develop