Nová verze Unreal Engine potřebuje výkon deseti Xboxů 360

Jak si s technologií poradí next-gen konzole?
Nová verze Unreal Engine potřebuje výkon deseti Xboxů 360

Ať už bude výkon next-gen konzolí jakýkoli, jedno je jisté - pokud budou chtít zvládnout detaily na úrovni "Samaritan" techdema od Epicu, budou muset být alespoň 10x výkonnější než současný Xbox 360. Tvrdí to Tim Sweeney, spoluzakladatel Epic Games.

Samaritan vyžadoval výkon 2,5 teraFLOPS, Xbox 360 naproti tomu oplývá výkonem zhruba 0,25 teraFLOPS. Matematika je tady jednoduchá.

Nezapomeňme ovšem, že je stále řeč o Unreal Engine 3. Epic mimoto pracuje i na Unreal Engine 4, který bude mít pravděpodobně ještě větší nároky. K jeho odhalení by mělo dojít ještě letos, do světa by se pak mohl dostat někdy v roce 2014.

ue_samaritan.jpg

Zdroj: Develop

NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY

Foto režim Spider-Mana je úžasný. Podívejte se, co tvoří hráči ze světa

Foto režim Spider-Mana je úžasný. Podí…

Nejen, že je nový Spider-Man pro PS4 skvělou adaptací komiksu. Ještě přináší i boží foto režim.

13.  9.  2018 | | 8 N/A
Marvel

Marvel's Spider-Man: komiksárna za vše…

Deadpool byl kdysi průlomem pro filmovou komiksovou scénu a Spider-Man se nyní snaží o to samé také na herním poli. Povedlo se?

4.  9.  2018 | | 14 N/A
Marvel

Marvel's Spider-Man: nejlepší pavouk, …

Spider-Man je ukázkovou herní prací hned z několika ohledů. Ale ten New York je prostě špica!

6.  9.  2018 |
Rozhovor: Bohemia Interactive o DayZ, novinkách a budoucnosti hry

Rozhovor: Bohemia Interactive o DayZ, …

DayZ je ve vývoji už opravdu dlouho. Naštěstí se na něm stále pracuje a jak nás vývojáři z Bohemia Interactive na Gamescomu ujistili, mají hodně plánů, co se hrou chtějí dělat.

7.  9.  2018 | | 8 N/A
Žádost o ruku ve Spider-Manovi neklapla, pár se rozešel před vydáním

Žádost o ruku ve Spider-Manovi neklapl…

Fanoušek poprosil Insomniac o možnost požádat přítelkyni o ruku velmi originálním způsobem. Vývojář vyhověl a nevědomky vytvořil jeden z nejsmutnějších easter eggů.

12.  9.  2018 | | 3 N/A