Nová verze Unreal Engine potřebuje výkon deseti Xboxů 360

Přidat další názor  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  zobrazit bez stromu  |  nových příspěvků: 8

Diskuze k článku

Tommi.cz  |  14. 02. 2012 17:36

Když jsem si hodil na netu benchmark tak mi to vyhodilo že mám 0.8 Tflops.... tak 3 a kousek x můj počítač by to měl zvládat?... nějak nechápu proč se u prodávaných sestav nepíšou tyhle data... dalo by se z toho rozumě vyvodit co je to za stroj a kdyby se to zavedlo tak by místo hw nároků všech komponent stačilo napsat jedno číslo...

 |   |  Odpovědět
Mitelin  |  14. 02. 2012 17:59

Super napad tak tet misto HD sestava budou psat cisla v TF cim vetsi tim lepsi zakaznici to budou kupovat po tunach a nejmodrnejsi hry na tom ani nerozjedou .... TF je cista vypocetni sila ale jak pride na reseni realnych uloh tak vykon de tesce dolu to same je tech 2.5 konzole sou prote sity co maj vsechny data predchroustany na discich aby to vubec bezelo zatim co PC je schopne resit multitasking obrovských dat jenze vysvetlete to konzolistum ze kupuju sracku v cene 2500 za 15000 a vic tisic kdys sou PC 10- 15x vykonejsi
TO mate jako z FullHD kazdej debil si to bezel koupit a vite co FULLHD je 98% 1600 na 1200 prekticky jediny rozdil oproti monitoru co sezenete v bazaru za 200kč je v tom ze je to sirokouhli kazdopadne CRT monitory porad v pomeru vykon cena TESCE VEDOU hlavne v FREKVENCI ktera se radeji u LCD neuvadi 60frames maxoproti CRT 100 frames je na herni masine zatracenej rozdil v grafine a animaci acena FULLHD 8000kc CRT 500-1000kč a crt ma lepsi kvalitu jedina nevyhoda sou rozmery HERNI LCD S 100hz a vejs stojej 15-20k ale co HLAVNE ZE JE TO FULL HD ZE v tom je byznis prodat lidem vec co nic neumi za draho a jeste sledovat jak si libujou stejne je to z PC a konzolema stejne je to s estavama moje PC sestava 13000kč je 3x levnejsi nez stejna sestava v obchode jen protoze sem si soucastky sehnal sam a sestavyl

 |   |  Odpovědět
eee  |  14. 02. 2012 20:42

Ke, ty si asi myslis, kdo vi jak nejsi chytry, ale ve skutecnosti tohi moc nechapes.

Konzoliste nekupuji sracku, ale produkt ktery jim poskytuje to, co chteji. A ze hry jsou pro konzole dobre optimalizovane? To je jen dobre. Resit vse hrubou silou je buranstvi. Frajerstvi je naopak dosahnout co nejvic s nejmensimi prostredky. Na pc se toho snazi dosahnout demo scena, ktera bohuzel prakticky upadla v zapomneni. Ono je to totiz narocne, zvlaste na tak roztristene platforme. Takze pc jde cestou hrubeho vykonu, obrovske spotreby a neuveritelneho plytvani. To jr to, co ty obdivujes a cemy se ja smeji. Ja na hrani her opravdu nechci obrovskou bednu se spotrebou pul kilowaty, nterou je problem uchladit a odhlucnit. Konzole maji k veci uplne jiny pristup, ktery nechapes, a ktery spouste hracu vyhovuje. Proto jsou tak uspesne. A to se ani nezminuji, ze vykon dnesnuch konzoli je pro hry vic nez dostatecny a vyssi vykon nic podstatneho hram neprinese. Hlavni nedostatek konzoli je mala pamet, ale i u ni je to otazka priorit a umu programatoru, jak ukazuji hry jako red dead redemotion nebo dark souls.

Obnovovaci frekvence 60 Hz je pro normalni LCD dostatecna, pro 3D pak maji 120 Hz. Lidske oko ma stejne strop na 30 Hz a vyssi frekvence je potreba jen pro udrzeni jasu, aby obraz neblikal. Ja navic hraju na plazme, ktera je kvalitou obrazu lepsi.

 |   |  Odpovědět
Smash!  |  15. 02. 2012 16:20

Po přečtení tvého příspěvku do diskuze jsem se po dlouhé době zase mohl skutečně "jedinečně" přesvědčit, že né všichni lidé mají v hlavě tak "vymeteno" jak se zprvu může zdát, upřímně řečeno, souhlasím s tebou. .téměř ve všech aspektech které si ve svém příspěvku komentoval.
Tvůj přístup se sice může zdát pro mnoho (především) PC uživatelů bezesporu arogantní a né li rádo-by urážlivý, ovšem pokud by si nekomentoval příspěvek takovým stylem, jakým jsi to udělal, pravděpodobně bych o tento příspěvěk ani očima "nezakopnul".
Já sám, jsem napsal tady na Doupěti nespočet příspěvků na téma přeš-příliš kvalitní grafiky, omezené o poutavost nebo originalitu, která v dnešních řádových hrách citelně chybí. Což se více či méně týká také toho co ty sám zmiňuješ, viz. "že výkon dnešních konzolí je pro hry více než dostatečný a vyšší výkon tak nic podstatného hrám stejně nepřinese" V dnešní době se totiž všichni naučily "hltat" grafiku ala "Call of Duty : Modern Warfare" (1-3) která se sice může zdát kvalitní, avšak ruku v ruce s hernímy možnostmi to tak dobře už nevypadá, a jak by také mohlo. Střílíme teroristy jednou, dvakrát, tak proč ne i po třetí že?
Bylo by dobré aby programátoři začaly "uvažovat" o nových herních mechanismech, originálnějších prvcích nebo jiných dosud nevýdaných elementech které jsme ve hrách doposud ještě nespatřily.
Jen pro zmíňku, vlastním poměrně slušně výkonné PC, schopné "rozjet" na plné detaily např. Dead Space, Mass Effect 2 a pod. Ale přesto, raději dávám přednost hraní na konzolích, resp. Xbox 360.
Jsem fanouškem série "Halo" FPS Si-fi střílečky, která mě však alespoň svými nadchazejícímy díly dokázala již několikrát přesvědčit o své originalitě, stylu a bez pochyb jisté "porce" vyjímečnosti.
I když se mohu bavit u svého PC, přesto raději volím konzoli, snad není nutno obhajovat a vysvětlovat zrovna tobě výhody toho proč jednám právě takto. Stejně jako není nutno rozepisovat, ale za to zase stojí za to min. připomínat některé nechvalně známe "systémové" problémy, které jistě každý kdo vlastní PC již několikrát zažil : Instalování, Extrahování, Defragmentování, Patchování, Crackování. .a to jsme se ještě jako lidé nenajedly, nevyspaly, a možná ani nevysraly! Ale proč ne, ztráta času hold některé z nás baví, i když "budou" tvrdit opak.
PC v současnosti využívám jen jako "modlu", ke které zasednu pouze v případě, že se chci o něčem dozvědět, informovat a pod. Znáš to ne?
Ale k hraní her na PC, a že bych mohl, mě opravdu nikdo nedonutí. Z klávesnice i když bezdrátové, mě je při pohledu na ni, skutečně do pláče. A o tom, jak je to s myší se snad raději ani nebudu rozepisovat, jen tak mezi námy není to myš, ale pěkná "krysa"!
Co si budeme namlouvat, USB to stejně tak jako tak nezachrání, i kdybych do něj snad vrazil ovladač od Xboxu.
Za cenu těch "nenucených" i "vynucených" problémů, to zkrátka stejně nestojí. Už jen při psaní tohoto zdlouhavě unávného příspěvku mám pocit, že mě z prstů snad začínají vyčnívat samotné kosti.
Takže snad, jsem tě pobavil. A snad sis to "doufám" přečetl celý. Tak nějak mě totiž "intuitivně" vzato přišlo, že nejsi žádnej jouda, a že to možná má cenu přece jen napsat. .protože né všichni jsou takový. .a jaký? To ať každý zvlášť zváží. Zdravím tě, a jestly se ti bude chtít. .klidně odepiš, ale mohlo by to být i kratší než to co píšu já hej? Čauec

S pozdravem Black.Neon@seznam.cz

 |   |  Odpovědět
eee  |  17. 02. 2012 12:45

Tak ja proti pc nic nemam, to je jen nastroj, kritizuji pristup "vsechno vyresime hrubou silou". Jinak si i na pc rad zahraju, protoze á pc ma sve vyhody, ktere mu prinasi zajimave hry. Asi nejvetsi vyhodou pc je jeho otevrenost, vcetne otevreneho a levneho vyvoje software. Diky tomu muze na pc vznikat spousta nizkonakladovych indie titulu hyricich originalitou. Treba SpaceChem, Frozen Synapse nebo Terraria jsou skvele hry. A i mezi velkymi tituli se objevuji zajimqve hry, treba Shogun 2 je perfektni. A take si rad na pc zahraji stare pecky jako ufo, jagged aliance nebo fallout tactics. Tim chci rict, ze kazda platforma ma to svoje neco a je hloupost byt fanboyem jednš a haterem ostatnich. Ja si s kazde platformy beru to nejlepsi co dava. A v pripade multiplatformnich titulu pak preferuji prevazne ps3 verze.

 |   |  Odpovědět
Bobo  |  14. 02. 2012 14:44

jsou především velký hype. Kdyby v nich byla nějaká opravdová inovace, dávno by je užívala i armáda vědátorů. Ti si však raději píší vlastní.
Tzn je to jen maškaráda pro koncáky co si kupují na nich postavené předražené rádoby hry.

Je to jen divadlo.

 |   |  Odpovědět
Náhodný kolemjdoucí  |  14. 02. 2012 15:10

Nemyslím, že máš pravdu, a uvedu to na příkladu:
"motory náklaďáků - kdyby za něco stály, tak by je přece používali ve formulích" VS "sportovní motory - kdyby za něco stály, tak by je přece používali v nákladních autech" VS "letecké motory" VS "lodní motory"...

Herní enginy jsou prostě programované pro vizuální efekt a vědci nepotřebují skvěle vypadající scénu renderovanou v reálném čase, plnou mimozemšťanů a nejrůznějších dalších efektů. Herní enginy jako takové pro ně nemají ve většině případů význam.

Ale na druhou stranu, ve vědeckých programech se často používají algoritmy a postupy známé z her, protože jsou to právě hry, kde se musí zpracovávat spousta dat v reálném čase a tak chytré hlavy (mnohem lépe placené, než vědci) vymýšlí efektivnější náhrady náročných algoritmů (třeba výpočet odmocniny v Quake :D)

 |   |  Odpovědět
Bobo  |  14. 02. 2012 16:09

Tak já jejich práci určitě nechci podceňovat . Ale když se člověk kouká nanové hry jak je to všechno narafičený. Žádný obecný řešení. Prostě na efekt. Pak to co z toho leze vypadá všechno stejně. Prostě to úsilí je tlačeno do toho efektu. Myslím si, že tím jak je to vše tlačeno jen pomocí peněz, tvůrci nedostanou ani tolik prostoru udělat to jak opravdu chtějí, a je to pak takovej poťemkin. Myslím, že by situací na trhu zahejbal dobře nějaký engine vyvájanej na akademický půdě. Protože komerční peníze něco pořádnýho nezaplatí. HW na to dnes již je.

 |   |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor