Nové informace o Broken Sword 3

Na Doupěti jsme vás o tomto již nyní slavném pokračování nedávno informovali. Nyní však přinášíme několik nových skutečností, upřesněných dohadů, prostě informací, které předtím k dispozici nebyly a teď jsou, zejména skrze několikero zahraničních rozhovorů s tvůrci BS3, lidmi ze společnosti Revolution Software.
Nové informace o Broken Sword 3
Z nich se můžeme dozvědět například to, že mezi druhým a třetím BS uplyne v "herním" smyslu přibližně jeden rok. George a Nico se samozřejmě znovu vrátí. Jenže od doby, co se naposledy setkali, událo se mnoho nejrůznějších věcí. A proto budou tihle dva na začátku tak trochu jako jakési oddělené kontinenty. Jenže nastanou události, které je znovu svedou dohromady. Kdo hrál předchozí dva díly, pozná možné některé staré tváře. Jejich nebezpečí však bude tentokrát poněkud jiného, možná snad i horšího, rázu.

Mnoho lidí se podivuje nad změnami, které George a Nico prodělali, resp. prodělají. Autoři to vysvětlují jednoduše: "Vyrostli, to je všechno. Nikoliv pouze samotném herním světě, ale také ve svých osobnostech. Původní postavy byly unikátní ve smyslu vzhledu a cítění, jenže my jsme se museli hodně podřídit hardwarovým omezením. Naše původní vize hry Broken Sword byla o něco temnější než jak to nakonec skutečně dopadlo, ale grafický styl, styl animací musel být velmi bohatý a maximálně "kresleně" vyhlížející. Navíc jsme měli pocit, že George - ačkoliv pro předchozí dvě hry naprosto perfektní - nyní potřebuje změnu, stát se o něco málo hrubějším a drsnějším. Třetí díl bude klást o něco větší důraz na akci - jak element prozkoumávání, tak i boje. Velmi se snažíme, abychom se drželi atmosféry předchozích dvou dílů, ale zároveň chceme přinést něco nového."

Tak přibližně tohle řekl Charles Cecil, ředitel společnosti Revolution Software, která má vývoj Broken Sword 3 na starosti. Ač jsem se u překladu snažil jak se dalo, stále je zřejmé, a možná je to dokonce snad i dobře, že často používá velmi neurčitá vyjádření, jako "o něco temnější", "o něco větší důraz"... Osobně mi tahle neurčitost připadá tak trochu nebezpečná, ale je to vskutku pouze subjektivní pocit. Zpátky k BS3.

Broken Sword 3Broken Sword 3

Naštěstí je hra stále ještě v docela ranných stádiích příprav a konceptuálních návrhů, takže se ještě dost věcí může změnit. Revolution Software navíc tvrdí, že bedlivě naslouchá hlasům četných fanovských stránek i samotných fanů, a ujišťuje je, že mu mohou při tvorbě důvěřovat.

Jako obvykle když se sejdou dva charaktery rozdílného pohlaví, dají se očekávat docela jadrné rozhovory mezi nimi. A ani tady tomu nebude jinak. George a Nico si ve Spícím drakovi (The Sleeping Dragon - podtitul BS3) budou ostře vyměňovat názory docela často. Hodně by se tím zpočátku mělo vysvětlit o "roku mezi", který jakoby uplynul od BS2. Někdy se prostě ti dva budou hádat jako malé děti, až si nakonec uvědomí, že se navzájem potřebují - jak už to tak bývá.

Autoři hry slibují, že bude přístupná jak starým pařanům, mechem již zarostlým, kteří tehdy, ještě s mladickým zápalem, pařili už první Broken Sword, tak i těm, kteří o této sérii v životě neslyšeli. Ti první se však mají dočkat mnoha malých nejapných vtípků a vtípečků, které pochopí opravdu pouze oni, a o to bude jejich hra oslazena.

Co se technologie, resp. grafiky týká, bude, jak už možná víte, BS3 plně v 3D. Někteří z vás možná uroní slzu, většina mladších však ani nehne brvou. Je to skutečnost, se kterou nelze naprosto nic dělat. Engine má být docela unikátní, jak svým "vzhledem", tak i tím, co bude umožňovat. Rychlé 3D stínování v reálném čase a podrobné obličejové animace, stejně jako přirozený pohyb lidských těl pro něj budou (nebo alespoň mají být) hračkou. S technologií bude samozřejmě úzce propojená i hratelnost, jelikož pokud je možné stíny generovat v reálném čase, je možno je pak využít "ve hře" - např. se můžete schovat ve stínu almary, zalézt si v podvečer do nějaké temné uličky a přečkat tak potencionálně velmi nepříjemnou chvíli.

A na konec otázka, která zajímá asi každého, kdo BS kdy hrál. Narazíme zde opět na Templáře? A odpověď zní - ano. Templáři totiž mají prsty ve všem. To ještě nevíte?

Broken Sword 3Broken Sword 3

Nejnovější komentáře

NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY

Vybrali jsme nejlepší PC hry pod stromeček

Vybrali jsme nejlepší PC hry pod strom…

Toto je deset her, které byste rozhodně neměli při hraní na počítači vynechat.

18.  11.  2017 | | 12 N/A
Need for Speed Payback: nedostatečně rychle a zběsile (recenze)

Need for Speed Payback: nedostatečně r…

Po menší přestávce jsme se konečně dočkali dalšího dílu série Need for Speed. Prospěla závodům pauza stejně, jako novému asasínovi? To se dozvíte z naší recenze.

12.  11.  2017 | | 17 N/A
Městská akce Watch Dogs je na PC zdarma, stahujte!

Městská akce Watch Dogs je na PC zdarm…

Pokud jste ještě nedali prvním dílu této série šanci, nyní už nemáte žádný důvod akci nevyzkoušet.

7.  11.  2017 | | 2 N/A
Na PS Store startuje nová akce, najdete tam spoustu her pod tři stovky

Na PS Store startuje nová akce, najdet…

Chcete si doplnit svou digitální knihovničku konzole Playstation o pár parádních pecek? V obchodě máte skvělou akci.

16.  11.  2017 | | 4 N/A
Testovali jsme Xbox One X: jde o nejvýkonnější konzoli na trhu?

Testovali jsme Xbox One X: jde o nejvý…

Tak je to konečně tady. Vyšel Xbox One X, nejvýkonnější konzole na trhu a dlouho opěvovaný klenot Microsoftu. Je to opravdu dobrá herní mašina nebo přeceněný favorit?

17.  11.  2017 | | 16 N/A
Microsoft rozjíždí časově omezenou nabídku bundlů konzole Xbox One S

Microsoft rozjíždí časově omezenou nab…

Slevová mánie začíná.

12.  11.  2017 |
Playstation trofeje začínají mít smysl, dostanete za ně kredity

Playstation trofeje začínají mít smysl…

Pokud patříte mezi lovce trofejí na konzoli Playstation, vaše snažení dost možná nabere výraznější obrysy.

6.  11.  2017 | | 10 N/A
Fanoušci přinutili EA ke změně, Star Wars Battlefront 2 bude lepší

Fanoušci přinutili EA ke změně, Star W…

Velká vlna nevole od fanoušků Battlefrontu podle všeho padla na úrodnou půdu. EA chystá změny.

18.  11.  2017 | | 2 N/A