Nové informace o Broken Sword 3

Na Doupěti jsme vás o tomto již nyní slavném pokračování nedávno informovali. Nyní však přinášíme několik nových skutečností, upřesněných dohadů, prostě informací, které předtím k dispozici nebyly a teď jsou, zejména skrze několikero zahraničních rozhovorů s tvůrci BS3, lidmi ze společnosti Revolution Software.
Nové informace o Broken Sword 3
Z nich se můžeme dozvědět například to, že mezi druhým a třetím BS uplyne v "herním" smyslu přibližně jeden rok. George a Nico se samozřejmě znovu vrátí. Jenže od doby, co se naposledy setkali, událo se mnoho nejrůznějších věcí. A proto budou tihle dva na začátku tak trochu jako jakési oddělené kontinenty. Jenže nastanou události, které je znovu svedou dohromady. Kdo hrál předchozí dva díly, pozná možné některé staré tváře. Jejich nebezpečí však bude tentokrát poněkud jiného, možná snad i horšího, rázu.

Mnoho lidí se podivuje nad změnami, které George a Nico prodělali, resp. prodělají. Autoři to vysvětlují jednoduše: "Vyrostli, to je všechno. Nikoliv pouze samotném herním světě, ale také ve svých osobnostech. Původní postavy byly unikátní ve smyslu vzhledu a cítění, jenže my jsme se museli hodně podřídit hardwarovým omezením. Naše původní vize hry Broken Sword byla o něco temnější než jak to nakonec skutečně dopadlo, ale grafický styl, styl animací musel být velmi bohatý a maximálně "kresleně" vyhlížející. Navíc jsme měli pocit, že George - ačkoliv pro předchozí dvě hry naprosto perfektní - nyní potřebuje změnu, stát se o něco málo hrubějším a drsnějším. Třetí díl bude klást o něco větší důraz na akci - jak element prozkoumávání, tak i boje. Velmi se snažíme, abychom se drželi atmosféry předchozích dvou dílů, ale zároveň chceme přinést něco nového."

Tak přibližně tohle řekl Charles Cecil, ředitel společnosti Revolution Software, která má vývoj Broken Sword 3 na starosti. Ač jsem se u překladu snažil jak se dalo, stále je zřejmé, a možná je to dokonce snad i dobře, že často používá velmi neurčitá vyjádření, jako "o něco temnější", "o něco větší důraz"... Osobně mi tahle neurčitost připadá tak trochu nebezpečná, ale je to vskutku pouze subjektivní pocit. Zpátky k BS3.

Broken Sword 3Broken Sword 3

Naštěstí je hra stále ještě v docela ranných stádiích příprav a konceptuálních návrhů, takže se ještě dost věcí může změnit. Revolution Software navíc tvrdí, že bedlivě naslouchá hlasům četných fanovských stránek i samotných fanů, a ujišťuje je, že mu mohou při tvorbě důvěřovat.

Jako obvykle když se sejdou dva charaktery rozdílného pohlaví, dají se očekávat docela jadrné rozhovory mezi nimi. A ani tady tomu nebude jinak. George a Nico si ve Spícím drakovi (The Sleeping Dragon - podtitul BS3) budou ostře vyměňovat názory docela často. Hodně by se tím zpočátku mělo vysvětlit o "roku mezi", který jakoby uplynul od BS2. Někdy se prostě ti dva budou hádat jako malé děti, až si nakonec uvědomí, že se navzájem potřebují - jak už to tak bývá.

Autoři hry slibují, že bude přístupná jak starým pařanům, mechem již zarostlým, kteří tehdy, ještě s mladickým zápalem, pařili už první Broken Sword, tak i těm, kteří o této sérii v životě neslyšeli. Ti první se však mají dočkat mnoha malých nejapných vtípků a vtípečků, které pochopí opravdu pouze oni, a o to bude jejich hra oslazena.

Co se technologie, resp. grafiky týká, bude, jak už možná víte, BS3 plně v 3D. Někteří z vás možná uroní slzu, většina mladších však ani nehne brvou. Je to skutečnost, se kterou nelze naprosto nic dělat. Engine má být docela unikátní, jak svým "vzhledem", tak i tím, co bude umožňovat. Rychlé 3D stínování v reálném čase a podrobné obličejové animace, stejně jako přirozený pohyb lidských těl pro něj budou (nebo alespoň mají být) hračkou. S technologií bude samozřejmě úzce propojená i hratelnost, jelikož pokud je možné stíny generovat v reálném čase, je možno je pak využít "ve hře" - např. se můžete schovat ve stínu almary, zalézt si v podvečer do nějaké temné uličky a přečkat tak potencionálně velmi nepříjemnou chvíli.

A na konec otázka, která zajímá asi každého, kdo BS kdy hrál. Narazíme zde opět na Templáře? A odpověď zní - ano. Templáři totiž mají prsty ve všem. To ještě nevíte?

Broken Sword 3Broken Sword 3

Nejnovější komentáře

Jízdní řády Bileto

NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY

Foto režim Spider-Mana je úžasný. Podívejte se, co tvoří hráči ze světa

Foto režim Spider-Mana je úžasný. Podí…

Nejen, že je nový Spider-Man pro PS4 skvělou adaptací komiksu. Ještě přináší i boží foto režim.

13.  9.  2018 | | 8 N/A
Marvel

Marvel's Spider-Man: nejlepší pavouk, …

Spider-Man je ukázkovou herní prací hned z několika ohledů. Ale ten New York je prostě špica!

6.  9.  2018 |
Žádost o ruku ve Spider-Manovi neklapla, pár se rozešel před vydáním

Žádost o ruku ve Spider-Manovi neklapl…

Fanoušek poprosil Insomniac o možnost požádat přítelkyni o ruku velmi originálním způsobem. Vývojář vyhověl a nevědomky vytvořil jeden z nejsmutnějších easter eggů.

12.  9.  2018 | | 3 N/A
Rozhovor: Bohemia Interactive o DayZ, novinkách a budoucnosti hry

Rozhovor: Bohemia Interactive o DayZ, …

DayZ je ve vývoji už opravdu dlouho. Naštěstí se na něm stále pracuje a jak nás vývojáři z Bohemia Interactive na Gamescomu ujistili, mají hodně plánů, co se hrou chtějí dělat.

7.  9.  2018 | | 8 N/A
F1 2018: věrohodné pálení pneumatik (recenze)

F1 2018: věrohodné pálení pneumatik (r…

Codemasters jsou mistři závodních her a letošní ročník formulí patří k tomu nejlepšímu. Skoro.

16.  9.  2018 | | 3 N/A