Nové informace o El Matador

Na serveru Gamer´s Hell se objevil premiérový rozhovor týkající se stealth akce El Matador, kterou vyvíjí brněnské studio Plastic Reality Technologies. Hlavní designer hry, Michael Lekovski (znáte ho kupříkladu z našich pravidelných dílů Vox Populi), v něm poodkryl několik detailů ohledně vývoje i cílů projektu. El Matador sice bývá zařazován do škatulky stealth akce, nicméně podle Michala si na své přijdou i milovníci rychlých řešení konfliktů. Příkladem budiž jedna z misí, v níž budete muset nejprve nepozorovaně obklíčit vilu jednoho gangstera a následně jej v divoké přestřelce také zneškodnit.

Jak již bylo řečeno dříve, El Matador se bude odehrávat v Kolumbii, hráč se dostane do pozice agenta speciální protidrogové jednotky a spolu se svými kolegy (většinou však sám) projde 15 rozličními misemi. Důraz je kladen zejména na příběh a hratelnost, z toho důvodu se autoři rozhodli vypustit módní bullet time a podobné surrealistické vymoženosti. Jedinou pomůckou v boji proti mafii vám bude ukazatel vyburcovanosti nepřátel (známý kupříklad ze Splinter Cell).

Právě na tichosti či hlučnosti vašeho postupu totiž bude mnohdy záležet úspěch či neúspěch mise. Autoři slibují variabilní chování jednotek, takže zatímco hráč Rambo bude čelit po zuby ozbrojené přesile mafiánů, ten, kdo se zhlédl v chování Solid Snaka, bude mít výchozí pozici mnohem jednodušší. Protivníci budou disponovat podobně jako v předchozí hře od Plastiků, Korea: Forgotten Conflict, rozdílnou inteligencí, přičemž velitelé se budou chovat chytřeji a budou přikazovat níže postaveným jednotkám. Hra poběží na vlastním enginu a dočkáme se jí někdy v roce 2005.

  

Zdroj: Gamer´s Hell

Váš názor Další článek: Připravuje se Blood Will Tell pro Playstation 2

Témata článku: , , ,