Tvůrci se nesnaží o simulaci, jako spíše o autentičnost.
Medal of Honor: Warfigher je, jak už ostatně pár dnů víme, přímým pokračování rebootu série z roku 2010. Stejně tak víme, že se o vývoj stejně jako v předchozím případě stará studio Danger Close, v jehož stáji vznikne také multiplayerová část. Nic nového. Naštěstí nám americký magazín OXM obstaral několik nových detailů.
Warfighter poběží na enginu Frostbite 2 o DICE. Právě díky tomuto enginu se můžeme těšit na mnohem propracovanější grafickou stránku, ve které se budou pohupovat lustry, z podpěrných sloupů se budou odštěpovat třísky a ze stolů budou odlétávat listy papíru.
Příběh bude vzdáleně následovat události současných válečných konfliktů. O scénář se stará několik skutečných vojáků, kteří jej sepisují ve svém volném čase. Danger Close však upozorňuje, že se tým nesnaží o simulaci, jako spíše o autentičnost, díky čemuž máme očekávat návrat např. tolik milovaného autohealu.
Na scénu se vrátí Preacher, Voodoo, Mother a jiné důležité postavy. Jejich bojištěm se mimo jiné stanou také zatopené ulice Isabela City na Filipínách. Hráč má mít tentokrát více svobody v rozhodování - jako příklad byla uvedena situace, kdy vojáci měli proniknout do blíže neurčené budovy a právě na hráči bylo, zda kvůli tomu vykopne dveře, použije C4 nebo své nepřátele oslepí flashbangem.
V multiplayeru si kromě jednotky Tier 1 budete moci vybírat i ze specialistů z britské SAS, australské SASR, německé KSK či polského Gromu.
Kromě toho bude k dispozici hardcore mód, ve kterém bude jedna kulka znamenat smrt, a také určitá forma kooperačního módu.
Zdroj: OXM (via CVG)