NFS bylo arkádový minimálně od třetího dílu - Hot Pursuit. První dva díly by se na svou dobu daly nazvat "simulátory" (dnes je ten pojem chápán dost odlišně než před 25 lety). Porsche tak byl stejná výjimka jako Shift. Chtít od arkádový série simulátor je na hlavu, od toho je tu kupa jiných značek a upřímně jich je poslední dekádu až přehršel. NFS jsem každoročně očekával, protože to byla záruka dobrého arkádového ježdění - někdy excelentní, jindy jen dobrá, ale nikdy špatná (až na 2008) - až do "remaku" Hot Pursuit, kterým pro mě ta značka skončila. The Run byl techdemo (alespoň pěkné), co šlo dohrát za cca 3-4 hodiny, MW 2012 byla slátaná a téměř nehratelná katastrofa, Rivals nebylo možný na PC ve svý době normálně spustit a hrát. 2015 byl totální buzno-gangsta odpad s katastrofálním jízdním modelem a pak jsem to s NFS nadobro vzdal. Z těch sra.cek, kam to dotáhli, jsem nevěřil, že by se někdy mohli dostat - což mi recenze na Payback potvrzovaly. Ani celkem pozitivní recenze na Heat mě nedonutili, abych se sháněl po tom, zda to někdo cracknul a aspoň to zkusil. Takže nechápu, na koho má být toto mířený - vzhledem ke klinické smrti trvající přes 10 let to už dnešní náctiletí budou znát maximálně z vyprávění svých tátů a ti něco takového určitě hrát nechtějí - mě je 30 a tohle taky nechci.