Novinky o české adventuře Posel Smrti

Dostali jsme nové screenshoty z připravované adventury Posel Smrti. Autoři této hry obrázky nijak neplýtvají – v případě adventury se ovšem není co divit a tak jsme rádi, že jich je tentokrát rovných pět. Zároveň s obrázky došla zpráva o odložení data vydání hry, která by tak měla vyjít až jaře příštího roku.
Dostali jsme nové screenshoty z připravované adventury Posel Smrti. Autoři této hry obrázky nijak neplýtvají – v případě adventury se ovšem není co divit a tak jsme rádi, že jich je tentokrát rovných pět. Zároveň s obrázky došla zpráva o odložení data vydání hry, která by tak měla vyjít až jaře příštího roku. Teď už má slovo Zdeněk Houb:

Na prvním screenshotu vidíte denní záběr kostela Warmhill, lokace nedaleko od panství Black Mirror, kde celý děj hry začíná. Je to jedna z obrazovek, kde je použit scrolling. Na druhém screenshotu je spodní patro márnice z druhé kapitoly, kde se již hlouběji ponoříte do děje a detektivní složky hry. Posel smrti tudíž nebude jen klasickým hororem ve starém strašidelném zámku, ale příběh spojený z detektivna, tajuplna a temné atmosféry. Inventář bude značně početný na aktivní předměty. Některé tyto předměty jdou samozřejmě otevírat, kombinovat, zkoumat a pokud je to například kniha, tak je možné si je přečíst. Další dva obrázky jsou tzv. puzzle, kterých bude ve hře na dvacet. Tyto dva patří do té jednodušší úrovně obtížnosti, na prvním skládáte roztrhanou starou fotku a na druhém je úkolem nastavit správnou polohu tří pák k obnovení chodu jednoho stroje. Na artworku je model postavy vetešníka Murraye z vesnice Willow Creek, který se ještě finálně otexturuje.

Zdeněk Houb, Unknown Identity

Posel SmrtiPosel Smrti

Posel SmrtiPosel Smrti

Oficiální tisková zpráva vysvětlující důvody odložení vydání hry na březen 2002:

Future Games s.r.o. se společně s vývojovým týmem Unknown Identity dohodli na odložení termínu vydání připravované hororové adventure hry „Posel smrti“. Nový termín vydání hry byl po vzájemné dohodě stanoven na konec března 2002.
Unknown Identity k důvodům odložení uvedli:
„Termín vydání POSLA SMRTI jsme odložili z několika důvodu a to i přes skutečnost, že vánoční trh je z komerčního pohledu velmi zajímavý. V průběhu vývoje hry a jejího scénáře došlo k nárustu celkového počtu lokací tak, aby hra poskytovala hráči co nejkomplexnější zážitek. Nechtěli jsme, aby hra v nějakém okamžiku vypadala jakoliv ochuzena, právě z důvodů dodržení termínu, k němuž je vývojový tým často nucen producenty her. Počet herních lokací se tedy zvýšil z původních 80 na více než 100. Tímto bychom také chtěli vyjádřit naše poděkování Future Games, kteří nás v našem rozhodnutí vedoucím k co nejkvalitnějšímu produktu plně podpořili. Pochopitelně existuje také celá řada dalších věcí, které při našem rozhodování sehrály svou roli. Stále ještě nejsou plně dokončeny veškeré herní animace, jejichž počet se stejně tak jako množství herních lokací zvýšil. Kompletně je přepracováván systém rozhovorů, aby hráč nebyl na místech jimiž již jednou prošel obtěžován neustálým „klikáním“ na pasáže již přečtené. Optimalizujeme také například pohyb hlavní postavy. V tuto chvíli máme k dispozici její pohyb do 12-ti směrů, přidáváme však další 4, takže jich celkem budeme mít k dispozici 16. To by mělo zaručit více realistické pohyby. Hotový produkt bude třeba také podrobit důkladnému betatestingu. Souběžně s odsunem termínu uvedení celé hry došlo k posunu i u termínu vydání hratelné demoverze.

Omlouváme se tímto všem, kteří se na hru těší a pevně doufáme, že naše rozhodnutí raději odsunout termín a zachovat našemu projektu možnost vyjít ve své nejlepší a úplné podobě pochopíte a zachováte nám svoji přízeň.“

Unknown Identity a Future Games s.r.o.

Váš názor Další článek: Kolik prodělá Xbox?

Témata článku: , , , , , , ,