Když Peter Molyneux, šéf Lionhead Studios, na E3 konferenci Microsoftu předvedl Fable: The Journey, mnohé přepadlo nemalé zděšení. Hra totiž vypadala jako obyčejná on-rail střílečka s netradičním ovládáním přes Kinect.
A právě toho nyní Molyneux lituje. Podle jeho slov totiž nový Fable on-rail střílečkou není, to jen v demu byla odejmuta možnost vlastní navigace. Prezentaci dema v této formě považuje za velkou chybu.
"Udělal jsem obrovskou chybu, když jsem z předváděcího dema nechal odstranit možnost nezávislého pohybu," řekl Molyneux v rozhovoru pro OXM. "Jen pro ujasnění - Fable: The Journey rozhodně není on-rail hrou."
Určitě jde o dobrou zprávu. Vzpomeňme například na Dead Space: Extraction nebo Resident Evil: Umbrella Chronicles... Přestože šlo o kvalitní tituly, ztratily podstatnou část svého kouzla už jen tím, že zamezily volný pohyb.
Zdroj: OXM
- Kinect z pohodlí gauče
- Propracované postavy
- Rozumně zvolené tempo
- Nepřesné ovládání
- Minimum rozhodování
- Opakující se situace