Nový obrázek z adventury Posel Smrti

Od vývojového týmu Future Games jsme dostali nový screenshot z připravované adventury Posel Smrti. Slovem ho doprovodil Zdeněk Houb a pokud jste si to nemysleli už předtím, tak patrně nyní získáte dojem, že tu máme další hru na kterou se vyplatí čekat.
Od vývojového týmu Future Games jsme dostali nový screenshot z připravované adventury Posel Smrti. Slovem ho doprovodil Zdeněk Houb a pokud jste si to nemysleli už předtím, tak patrně nyní získáte dojem, že tu máme další hru na kterou se vyplatí čekat.

Slovo Zdeňka Houba z vývojového týmu: Nový screenshot je z druhé kapitoly hry, z lokace zámku Black Mirror. V druhé kapitole bude většinu dne pršet a právě déšť si můžete na screenshotu prohlédnout. Na dešti jsme dlouho pracovali a ve své finální podobě je skutečně realistický. Ze statického obrázku nelze získat přesnou představu, ale v připravované demoverzi si budete moct déšť vychutnat v pohybu. S deštivým počasím souvisí několik na sobě závislých efektů, které umocňují celkový realismus. Tento soubor efektů zahrnuje déšť, mlhu, záblesky hromu, odrazy kapek na vodních hladinách a loužích, a samozřejmě zvukové efekty. Mlha je řešena “prostorově“, což znamená, že čím dále vstupujete do ní, tím více se v ní ztrácíte.

Spolu s grafickými efekty nyní pracujeme i na zvukových efektech. Zvuk v celé hře je dělen do tří rovin. Hlavní úrovní je tzv. ambient fx, což je v podstatě zvuk okolního prostředí. Další dvě úrovně se dělí na zvukové efekty a mluvené slovo dabingu. U zvukových efektů se chci trochu pozastavit. Jistě většina z hráčů zná EAX od firmy Creative. Ten dává zvukům ve hrách další rozměr tím, že realtime počítá ozvěny a další efekty pro navození lepšího dojmu z prostoru. V naší hře také chceme navodit co nejlepší dojem z prostoru, avšak používáme k tomu jinou metodu. Každý zvuk je předem upraven studiovými DSP efekty tak, aby odpovídal dané lokaci. Jinak bude znít stejný zvuk v malém pokoji, uvnitř kostela nebo např. v podzemních dolech. Tuto metodu jsme zvolili proto, aby si i hráči kteří nevlastní zvukovou kartu podporující EAX standard mohli vychutnat zvuk stejně jako ti, kteří ji mají.

S tímto také souvisí zvuk chůze hlavní postavy, který se bude měnit nejen podle typu prostoru, ale také podle typu povrchu, po kterém zrovna jdete.

Oficiální stránky hry: http://www.futuregames.cz/poselsmrti/.

Posel SmrtiPosel Smrti
Diskuze (17) Další článek: Black & White – boží moc se snáší k PS2

Témata článku: , , , , , , , ,