Nový obrázek z adventury Posel Smrti

Od vývojového týmu Future Games jsme dostali nový screenshot z připravované adventury Posel Smrti. Slovem ho doprovodil Zdeněk Houb a pokud jste si to nemysleli už předtím, tak patrně nyní získáte dojem, že tu máme další hru na kterou se vyplatí čekat.
Nový obrázek z adventury Posel Smrti
Od vývojového týmu Future Games jsme dostali nový screenshot z připravované adventury Posel Smrti. Slovem ho doprovodil Zdeněk Houb a pokud jste si to nemysleli už předtím, tak patrně nyní získáte dojem, že tu máme další hru na kterou se vyplatí čekat.

Slovo Zdeňka Houba z vývojového týmu: Nový screenshot je z druhé kapitoly hry, z lokace zámku Black Mirror. V druhé kapitole bude většinu dne pršet a právě déšť si můžete na screenshotu prohlédnout. Na dešti jsme dlouho pracovali a ve své finální podobě je skutečně realistický. Ze statického obrázku nelze získat přesnou představu, ale v připravované demoverzi si budete moct déšť vychutnat v pohybu. S deštivým počasím souvisí několik na sobě závislých efektů, které umocňují celkový realismus. Tento soubor efektů zahrnuje déšť, mlhu, záblesky hromu, odrazy kapek na vodních hladinách a loužích, a samozřejmě zvukové efekty. Mlha je řešena “prostorově“, což znamená, že čím dále vstupujete do ní, tím více se v ní ztrácíte.

Spolu s grafickými efekty nyní pracujeme i na zvukových efektech. Zvuk v celé hře je dělen do tří rovin. Hlavní úrovní je tzv. ambient fx, což je v podstatě zvuk okolního prostředí. Další dvě úrovně se dělí na zvukové efekty a mluvené slovo dabingu. U zvukových efektů se chci trochu pozastavit. Jistě většina z hráčů zná EAX od firmy Creative. Ten dává zvukům ve hrách další rozměr tím, že realtime počítá ozvěny a další efekty pro navození lepšího dojmu z prostoru. V naší hře také chceme navodit co nejlepší dojem z prostoru, avšak používáme k tomu jinou metodu. Každý zvuk je předem upraven studiovými DSP efekty tak, aby odpovídal dané lokaci. Jinak bude znít stejný zvuk v malém pokoji, uvnitř kostela nebo např. v podzemních dolech. Tuto metodu jsme zvolili proto, aby si i hráči kteří nevlastní zvukovou kartu podporující EAX standard mohli vychutnat zvuk stejně jako ti, kteří ji mají.

S tímto také souvisí zvuk chůze hlavní postavy, který se bude měnit nejen podle typu prostoru, ale také podle typu povrchu, po kterém zrovna jdete.

Oficiální stránky hry: http://www.futuregames.cz/poselsmrti/.

Posel SmrtiPosel Smrti