Nový patent Marka Cernyho poukazuje na lepší implementaci ray tracingu pro PS5

Lepší výkon, lepší zážitky.

Sony zaregistrovalo zbrusu nový patent, který by měl pomoci společnosti vylepšit výkon ve hrách pro konzoli Playstation 5 při zapnutém ray tracingu. Technologie je popsána jako "procesing shaderů pro zkrácení paprsků, díky čemuž se zvyšuje celkový výkon ve hře při zapnutém ray tracingu". 

To by znamenalo, že se ve hrách pro PS5 nebude muset škudlit v různých režimech zobrazení a většina her by měla mít plnohodnotný ray tracing bez ztráty výkonu nebo snímkovací frekvence. Uvidíme, co z toho nakonec bude, rozhodně to ale vypadá, že se Sony snaží postupně podporovat a zlepšovat technologie, které konzole využívá. 

Váš názor Další článek: Rocket League dostane balíček na oslavu nejnovějšího filmu s Batmanem

Témata článku: , , , , , , , , , , , , , , , , ,




Aktuality

12:45 | S dnešním vydáním Resident Evil 4 oznámil Capcom také první přídavek zdarma. Akční mód Mercenaries vyjde už 7. dubna. 
17:37 | Akční rogue-like Have a Nice Death vyšla v plné verzi na PC a Nintendo Switch. Od hráčů si zatím odnáší jen slova chvály. Vyzkoušejte, jaké to je být samotnou Smrtí. 
22. března | Kde se ve městě Redfall vzali upíři? Do zápletky připravované novinky studia Arkane nahlíží nový trailer. Hra pak vychází 2. května na PC a Xbox Series S|X. 
22. března | Stavebnice LEGO Bricktales se rozrostla o nový obsah v rámci DLC zdarma. Skrz novou příběhovou linku pomůžete velikonočnímu zajíčkovi zachránit Velikonoce. 

Dubnový Computer

Aktuální číslo časopisu Computer

Jak AI mění svět

Megatest 15 procesorů

Velké srovnání IPTV

Nejlepší základní desky pro PC