Nový týden: recenze Metal Gear Solid 3

Recenze her Star Wars: Republic Commando, Ski Racing 2005, Metal Gear Solid 3 * První dojmy: Resident Evil 4, Spore, Cossacks 2: Napoleonic Wars * Herní blesk: Bono Vox chce Eidos * Nové hry na obzoru: Spellforce II * A další zajímavé články

Tip týdne: Recenze: Metal Gear Solid 3 – vzhůru do džungle

Plná hra týdne: Schnappi Fungames XS - Krokodýlek z Phenomedia AG

Pondělí - 21.3.2005 ... Recenze Metal Gear Solid 3

Recenze: Ski Racing 2005 – Hermannův odkaz

Přemysl Víška, Ivan Platonov: "Za dveřmi je zima a jak bývá zvykem, spousta lidí si ráda vyjede do hor za lyžováním. Pokud se k nim letos nechystáte připojit, ať už z důvodů finančních nebo prostě proto, že sněhu příliš neholdujete, ale přesto k zimním sportům máte jistý vztah, je pro vás dnes recenzovaný Ski Racing 2005 jistým vysvobozením." (celý článek)

Recenze: Metal Gear Solid 3 – vzhůru do džungle

Lenka Vlková: "Už jsou tomu čtyři roky, co jsme spolu s Raidenem prožívali strhující dobrodružství v druhém dílu slavné série. Po šokujícím závěru, který zanechal řadu nezodpovězených otázek, nyní konečně přichází odpovědi. Nebo ne? Kojima se místo vpřed vydal zpátky - do minulého století. Jak to dopadlo, to si můžete přečíst v následující recenzi." (celý článek)

Plná hra: Schnappi Fungames XS - Krokodýlek z Phenomedia AG

Bleskovka dne: Zápis do černé kroniky- fantasy adventura Ron Loo zrušena

Úterý - 22.3.2005 ... Preview Spore

Preview: Spore – od Pac-Mana po Civilizaci

Adam Plechatý: "Snili jste někdy při hodinách biologie o tom, jak skvělé by bylo hrát hru, která vás provede celým evolučním procesem od jednobuněčného organismu až po plně vyvinutého jedince druhu Homo Sapiens Sapiens? Nyní se vám to může splnit. A nejen to! Přečtěte si o tom, jak má vypadat dokonalý herní design podle Willa Wrighta, autora her jako The Sims či SimCity." (celý článek)

Byznys hrátky: Tvůrci C&C dělají Hvězdné Války?

Martin Boček: "Tvůrci legendrání série C&C opět spolu? * Žaloba komixového nakladatelství Marvel na MMORPG City of Heroes byla seškrtána ještě před zahájením soudu * Jak se prodává Nintendo DS v Británii? * America`s Army skončí kvůli armádě samotné? * Další studio má problémy * Kolik lidí hraje WoW? * Disney má nového ředitele * Developtment kit pro next-gen konzoli Revolution je venku * Jak hrát hry v práci?" (celý článek)

Plná hra: Battle Pit - pouliční boje

Bleskovka dne: Matrix Online: V USA spuštěno, kdy se dočkáme u nás?

Středa - 23.3.2005 ... Recenze Nintendo DS

Nintendo DS – hrajte doteky

Karel Kališ: "Nová kapesní konzole od Nintenda se konečně začala prodávat i u nás, a proto je načase přinést vám podrobný pohled na to, co tato věcička do kapsy vlastně dokáže. Chcete-li se dozvědět naše postřehy z intenzivního hraní na jejích dvou displejích, vítejte v našem rozsáhlém článku." (celý článek)

Preview: Cossacks 2: Napoleonic Wars - brusme šavle a bajonety

Jiří Mataj: "Když v roce 2001 vyšli první Cossacks, pro řadu nadšencù do real-time strategií nastaly druhé Vánoce. A to nejen proto, že se jednalo po dlouhé době o strategii pořádně těžkou; ale především proto, že v ní mělo pomyslné měřítko na poli historických real-timovek - Age of Empires - více než dùstojnou konkurenci. Nyní se na nás Kozáci chystají podruhé a podle všech indicií budou svému předchůdci více než důstojným nástupcem." (celý článek)

Plná hra: Rosso Rabbit in Trouble - zajíček má trable

Bleskovka dne: El Matador - 9 pohlednic z jihoamerické džungle

Čtvrtek - 24.3.2005 ... Recenze Star Wars: Republic Commando

Recenze: Star Wars: Republic Commando – budoucnost patří klonům

Martin Babarík: "Měl jsem to štěstí, že se ke mě dostala hra Star Wars: Republic Commando. O štěstí nemluvím náhodou, protože kdo umí ten umí - a o Lucas Arts, kteří snad nikdy neudělali špatnou hru, to platí dvojnásob. Pokud se chystáte něco dobrého si zahrát a nejste si jisti, která hra vás může na pěkných pár hodin příjemně zabavit, zkuste si přečíst tuto recenzi. Být klonem totiž vůbec není nuda." (celý článek)

Herní blesk: Bono Vox chce Eidos

Jan Horčík: "Americká herní výstava Electronic Entertainment Expo se poprvé ve své historii potýká s akutním problémem - není míst! * Rocková hvězda Bono Vox byl nedávno na návštěve v IO Interactive a podle všeho má zálusk na celý krachující Eidos * V Číně je nejvíce hráčů * Americký stát sponzoruje hraní Solitaire" (celý článek)

Nové hry na obzoru: Spellforce II

Jan Horčík: "Fenomenální úspěch fantasy strategie Spellforce si vyžádal nejen datadisky, ale i plnohodnotný druhý díl s podtitulem Blend of Perfection * Pokud vám nestačila 2. světová v realtime strategii Blitzkrieg, máte možnost zažít ji i z vlastního pohledu v online FPS Beyond Blitzkrieg * Pac-Man se vrací, tentokrát v titulu Pac-Man World 3!" (celý článek)

Plná hra: Mario - back to play

Bleskovka dne: Postal 2: Apocalypse Weekend - ještě více brutality, krve a vražd

Pátek - 25.3.2005 ... Preview Resident Evil 4

První dojmy: Resident Evil 4 – evoluce hororu

Martin Zavřel: "Netrpělivě očekávané pokračování slavné hororové série dorazilo také k nám a mě se podařilo odtrhnout od značně návykového hraní, abych se s vámi podělil o první dojmy. Začnu tedy prohlášením, že RE4 na rozdíl od Half-Life 2 splnil vše, co trailery slibovaly – a ještě něco navíc. Zcela nový druh hrůzy a špičkové zpracování elegantně vyhrály RE sérii zpět její dominantní postavení." (celý článek)

Týden v rubrice Plné hry – Velikonoce se blíží

Tomáš Vrána: "Jelikož se mílovými kroky blíží velikonoční svátky, není divu, že se do oblasti freeware her pozvolna dostávají tituly s touto tématikou. Zajímá vás, kterak si u nás povedou?" (celý článek)

Plná hra: Nex 43: Kov na kov - letecké souboje

Bleskovka dne: Dubnové Doupě ve znamení Brothers in Arms a Gran Turismo 4

Sobota - 26.3.2005 ... Stahujte hafo nových dem!

Nová mega: Co týden dal

Petr Kolář: "Víkendové stahování vám dá opět zabrat. Vždyť jsme pro vás připravili takové pecky, jakými jsou addon k Vietcongu, dema na Chronicle of Riddick, The Bards Tale, Juiced, Manhattan Chase a třeba i Dark Horizons. Ani příznivci videí nebudou zklamáni, neboť pro ně tu jsou zápisky vývojářů Empire Earth 2, upoutávky na Matrix Online a Splinter Cell: Chaos Theory." (celý článek)

Plná hra: Ricochet Lost Worlds Recharged - zas a znovu

Bleskovka dne: Sony PSP v USA: Američané nečtou manuály a pak se diví

Váš názor Další článek: Sony PSP v USA: Američané nečtou manuály a pak se diví