Nový týden: recenze Resident Evil 4

Recenze her Resident Evil 4, Great Battles of WWII: Stalingrad * Preview her Gauntlet: Seven Sorrows, Godfather * Zamyšlení: Soumrak herních bohů * Jaká bude letošní E3? * Xbox 360 – vše, co jste kdy chtěli vědět, a báli se zeptat * A další články

5x tip týdne: Recenze: Resident Evil 4 – průlom, Jaká bude letošní E3? Čtěte velký přehled Doupěte, Zamyšlení: Soumrak herních bohůPreview: The Godfather - vítejte v rodině CorleonePreview: Gauntlet: Seven Sorrows – Romerovo zmrtvýchvstání

Plná hra týdne: Zdarma: B-Clopd 3D - hra ala Max Payne v 96Kb!

Pondělí - 9.5.2005 ... Recenze Resident Evil 4

Recenze: Resident Evil 4 – průlom

Martin Zavřel: "Resident Evil měl být původně logicky uzavřená trilogie. Peníze a zvučné jméno ale dokáží divy, takže po pěti dlouhých letech vývoje naplněného drastickými změnami obsahu vstává slavný herní horor z mrtvých a přináší novou vlnu děsu, akce a povědomého zápachu. Navíc lze bez váhání prohlásit, že RE4 nastavil novou laťku kvality konzolových her. Odpovědi na všechny otázky hledejte v naší recenzi" (celý článek)

Jaká bude letošní E3? Čtěte velký přehled Doupěte

Martin Demiger, Petr Kolář, Adam Plechatý: "Již za týden začíná v Los Angeles asi největší událost roku pro všechny herní vývojáře, distributory, managery... A samozřejmě také hráče. Co že se bude dít? Samozřejmě jde o výstavu všeho, co s herním průmyslem souvisí - o Electronic Entertainment Expo (E3). V následujícím článku se dozvíte, co můžeme v následujících dnech čekat a na co se těšit." (celý článek)

Plná hra: Zdarma: Bizarreness - hop a skok

Bleskovka dne: Something Unreal - update našeho Unreal speciálu

Úterý - 10.5.2005 ... Preview Gauntlet: Seven Sorrows

Preview: Gauntlet: Seven Sorrows – Romerovo zmrtvýchvstání

Martin Demiger: "John Romero. Můžete ho obdivovat, můžete ho nenávidět, ale už ho nikdy nezbavíte nálepky „ten, co stvořil Daikatanu“. Tímto kontroverzním dílkem si sám podepsal jízdenku do pekel a zdálo se, že se už navždy bude do herních dějin zapisovat jen černým písmem. Nyní ale přichází s novým projektem, který je stejně ambiciózní jako Daikatana. Povede se mu alespoň reparát?" (celý článek)

Byznys hrátky: už známe Xbox 2

Martin Boček: "Už se ví, jak bude Xbox 2 vypadat ve skutečnosti * Game Page má problémy za údajné vysílání záběrů ohrožujících mravní vývoj mladistvých * Zisky společnosti Activision za minulý fiskální rok * O službu Xbox Live! se bude Microsoftu starat externí společnost * Společnosti Namco a Bandai se spojili do Namco Bandai Holding Inc * Jak si hlídat klávesnici * A samozřejmě jsou tu i nějaké ty tabulky " (celý článek)

Plná hra: Zdarma: Blade - jako Mortal Kombat!

Bleskovka dne: Hattrick: 13. kolo - konec sezóny se blíží

Středa - 11.5.2005 ... Preview The Godfather

Preview: The Godfather - vítejte v rodině Corleone

Bohumil Pražský: "Už vás nebaví každodenní a stále se opakující koloběh života plný stereotypu a nudy? Rádi byste si své všední dny zpestřili prací pro slavnou sicilsko-americkou mafii, ale jako na potvoru ve vašich žilách nekoluje italská krev? Nezoufejte! EA vám nabídne jedinečnou možnost stát se členem té nejvěhlasnější mafiánské rodiny a navíc vám zprostředkuje setkání i se samotným Kmotrem!" (celý článek)

Recenze: Great Battles of WWII: Stalingrad – na Stalingrad!

Martin Demiger: "Když se podíváte na název dnešního recenzovaného titulu, hlavou vám jistě probleskne myšlenka, že jde o další tuctovou strategii z druhé světové. Ve své podstatě máte pravdu. Mohlo by se tedy zdát, že číst tuto recenzi je zcela zbytečné. Ale znáte to - zdání může klamat. Vždyť o Stalingradu prakticky nikdo nevěděl, takže může jedině překvapit. A to se mu daří." (celý článek)

Plná hra: Zdarma: New Zealand R/C model flightsimulator

Bleskovka dne: America`s Army poběží na Unreal 3.0 enginu

Čtvrtek - 12.5.2005 ... Soumrak herních bohů

Zamyšlení: Soumrak herních bohů

Patrik Kanka: "Stále jsou tací, jež se nepřestávají udivovat, jak studené hry nám tato doba přinesla – třesou se u nich zimou. Marně pátrají po okamžiku, kdy se hry vydaly na scestí, dolů k bažinám. I já k nim patřil, dokud jsem nenalezl to místo i způsob, jak hry nasměrovat opět k vrcholu: pryč s moderními hrami, pryč s moderními odborníky!" (celý článek)

Nové hry na obzoru: LOTR online trochu jinak

Jan Horčík: "Čeští Black Element Software chystají sci-fi FPS Alpha Prime * Big Huge Games ohlásili Rise of Nations: Rise of Legends, pokračování ze světa fantasy * První online hrou ze světa Pána Prstenů má být The Lords of the Rings Online: Shadows of Angmar" (celý článek)

Gamestar 73 - Zkáza se vrací

Petr Kolář: "Zkááza, zkáza, ZKÁZA - takto nějak si notoval Deekin v jednom z datadisků k Neverwinter Nights a podobné popěvky vás napadnou při pohledu na obálku květnového Gamestaru. Jen ti nejodvážnější se opováží pohlédnout do kostěné tváře démona z datadisku Doom 3: Ressurection of Evil. Zato se jim dostane odměny v podobě zajímavého obsahu časopisu." (celý článek)

Plná hra: Zdarma: Ragdoll Matrix: Reloaded - dejà vu

Bleskovka dne: Pirates of Caribbean už příští rok

Pátek - 13.5.2005 ... Preview Restricted Area

Preview: Restricted Area - Diablo v hávu sci-fi

Petr Kolář: "A znáte tuhle: Co se stane, když zkřížíte Fallout a Diablo? Ne? Tak já vám to teda povím, Master Creating vytvoří Restricted Area. Základ by byl dobrý, otázkou jen zůstává, zda se podaří obojí vhodně namíchat. Pojďme se tedy podívat, co vše se na nás chystá." (celý článek)

OPS 2, květnové číslo – naříkající ďábel

Martin Zavřel: "Adrenalinové akční hry s brutálně vysokým počtem zabitých nepřátel jsou výsadou konzolí. Stará PlayStation měla Loaded, PS2 má Devil May Cry. Nejdivočejší akční legenda se vrátila s třetím pokračováním, které ohromilo nejen redakci oficiálního českého PlayStation 2 magazínu. Kromě toho si můžete zahrát nejnovější dema nebo přečíst o umělecké Killer 7 či očekávané Battlefield 2." (celý článek)

Týden v rubrice Plné hry – život ve vzduchu

Tomáš Vrána: "Co nám uplynulý týden dal a co naopak vzal? Dal nám především množství kvalitních freeware titulů, mezi nimiž jednoznačně kraluje New Zealand R/C model flight simulator. Jak je již z názvu patrné, bude se létat, a to hodně vysoko. A co se týče té druhé části dotazu, o tom raději ani nepřemýšlejte. Teď totiž vládne zábava zdarma." (celý článek)

Plná hra: Zdarma: B-Clopd 3D - hra ala Max Payne v 96Kb!

Bleskovka dne: Máme obrázky PS3! Anebo jsou to jen další fámy?

Sobota - 14.5.2005 ... Vše o Xboxu 360!

Xbox 360 – vše, co jste kdy chtěli vědět, a báli se zeptat

Martin Demiger: "Jak bylo anoncováno již před delší dobou, tak se také stalo a nový Xbox byl včera představen prostřednictvím hudební stanice MTV. Představení přímého nástupce Xboxu, konzole Xbox 360, bylo napjatě očekáváno snad všemi. My jsme u toho samozřejmě nemohli chybět a vše jsme pro vás pečlivě zaznamenali. Výsledkem je dnešní článek." (celý článek)

Plná hra: Betty Bad - v roli blondýnky

Bleskovka dne: Oficiální představení revoluční konzole, aneb Nintendo Revolution je tady!

Váš názor Další článek: Magna Carta - Final Fantasy se třese