Nvidia a GeForce Now: hraní přes cloud jako budoucnost průmyslu?

Diskuze čtenářů k článku

Player  |  25. 08. 2018 10:47

Po desate a stale dokola: ne neni to budoucnost hrani nejblizsich 15let. Neni na to dostatecna infrastruktura, ktera by eliminovala input lag na jednotky ms pri zachovani obrazove kvality...

 |   |  Odpovědět
proč?  |  25. 08. 2018 11:50

Kdo z nás by chtěl dobrovolně platit měsíční výpalné aby si mohl zahrát? Nejde jen o to, že platíme zato co není a nikdy nebude naše, ale jde o to, že poskytovatel nás má v hrsti, může hru smazat, smazat savy, zrušit multiplayer, během hraní vyskočí reklama která nepůjde zrušit, šmírování každého tlačítka a všeho co děláme atd. atd.. Kartel nadnárodních l korporací to vždy udělá aby jim z toho šla spousta peněz a pro uživatele to výhodné nebylo.

 |   |  Odpovědět
host  |  25. 08. 2018 12:35

a za vše můžou ilumináti. Tady platíš za hru kterou nevlastníš a za výpočetní výkon který nemáš jsou to služby a ano dělají to jen proto aby z toho něco vydělali pač nebudu zakládat firmu s podnikatelským záměrem abych někomu dělal charitu. Reklama je jeden zdroj příjmu a je dost možné, že by tam mohla být ( a nejspíš bude ) a co se týká o savy šmírování to by si nemohli dovolit pač by u nich nikdo nevydržel a to by rychle přišli na buben.

 |   |  Odpovědět
BrusLee  |  26. 08. 2018 08:36

A co takhle dotáhnout otázku potřebného internetového připojení do konce?
"Nvidia přiznala, že služba je cílená spíše na hraní doma"
Není vůbec odpověď. I doma mají lidé internet s různými hodnotami.. od 10 do XXXMbps.

 |   |  Odpovědět
avatar
27. 08. 2018 10:58

Souhlas. Já se svými 10Mbps asi nebudu moct si zahrát ani ve HD. Natož pak ve FullHD

 |   |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor