O krok blíž k fotorealismu. Engine Unity stvořil digitální postavu věrnější než kdy dřív

Přidat další názor  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  zobrazit bez stromu  |  nových příspěvků: 39

Diskuze k článku

23. 03. 2022 22:08

A přivítejte Shodan ....Neměl System Shock vznikat původně na Unity enginu ? ...

Animace pěkná .Staticky v detailu je skoro nerozeznatelná od reality .V animaci je vidět zpomalený pohyb vlasů i celková topornost těch několika pohybů .
Co mne ovšem praštilo do očí hned byla světelná aura nebo spíš ambient occlusion s nevhodným filtrem kolem postavy ....

 |   |  Odpovědět
half life  |  23. 03. 2022 15:21

Je tá žena mŕtva alebo neexistujúca? A je v tom vôbec rozdiel?

 |   |  Odpovědět
avatar
25. 03. 2022 13:05

To je zajímavá otázka. Je-li mrtvá, pak existuje (ve formě mrtvoly). Pokud neexistuje, pak o ní nelze hovořit a rovněž použít spojení "je neexistující", protože se obě slova vzájemně vylučují (je/není).
V případě této technologické demonstrace se jedná o vyobrazení připomínající ženu. Možná existuje její digitální předloha a možná že už nežije. Samotný předmět nemá vlastní "já" ani fyzickou formu, proto můžeme hovořit o "virtuální existenci bez možnosti potvrzení skutečnosti" - tedy podobně, jako o předmětu většiny náboženství.
Z toho plyne, že daná forma existuje primárně ve vaší mysli a má takové vlastnosti, jaké ji přisoudíte.

 |   |  Odpovědět
avatar
22. 03. 2022 20:01

Tá žena je vo videu je krásna. Ale zároveň je strašne creepy ako laura palmer v black lodge. Ešte by to inžinieri v Unity mali doladiť, aby tie postavy nepôsobi ako masoví vrahovia.

 |   |  Odpovědět
avatar
22. 03. 2022 22:48

Jsou to první krůčky. Například v Unreal Engine 5 je ten Keanu v úvodu (aktuálně starý) docela povedený. Později je to už poznat, ale ten začátek... https://www.youtube.com/watch...

 |   |  Odpovědět
avatar
22. 03. 2022 17:44

Největší problém bude vždy s očima. Oči jsou brána do duše člověka. Ale jak vytvoříte pomocí počítače lidské "já"? I tahle ženská má nepřítomný pohled jako nějaká nebo nějaké? zombie...

 |   |  Odpovědět
avatar
22. 03. 2022 16:02

Hm, nic moc. Clovek si hnedka vsimne, ze neni neco v poradku. Ale na hru je to skvely vysledek.
- Prvni, co si vsimnete, jsou takove trhane pohyby. Okamzite instinkty varuji, pozor, asi je na drogach nebo ma nervy na pochodu, neni neco v poradku.
- Dale cloveka upouta, ze se na ni nic nepohybuje.
- A hned na to se zamerite na oci a ma az neprirozene rozsirene zornicky, ktere se nikam nekoukaji. Jakoze, bezne clovek sleduje pohyby v okoli nebo te figurky nebo vlastni pohyby. Litaji kolem kruhy, ktere nevyvolavaji poryvy vetru, reakce ras, vicek proti prachu, zornicek. Nehne ani brvou. Umi kamennou tvar dokonale a nic ji nevyrusi :)
- Pak si vsimnete neprirozenych barev. Ale s dnesnimi rtenkami to az tak prekvapive neni. Spis u starsi zeny ano. Instikty mne hned varuji, ze pani je mozna nemocna a ma natekly oblicej. O to vic se clovek na ni soustredi a snazi se zjistit, co je spatne.

Ale, jak rikam, na hru, vynikajici. Sice to vypada divne, kdyz se lide pohybuji divne. To davam prednost radeji fiktivni postave, tam si na prirozenost zvyknu snaz. Pekne, co dnes grafika dokaze.

 |   |  Odpovědět
avatar
22. 03. 2022 16:17

Tak zrovna ty oči jsou podle mne majstrštyk. Že se "nikam" nekoukají je podle mne záměr a působí gradaci děje celého dema. Když pak na konci upře pohled do "kamery", tak má sílu.

 |   |  Odpovědět
Enfo  |  22. 03. 2022 14:11

No konečne engine na poriadne porno

 |   |  Odpovědět
avatar
22. 03. 2022 16:03

Hm, to moc neznas erotickych her :)

 |   |  Odpovědět
Karel30  |  22. 03. 2022 18:51

Jaké nejlepší byste jmenoval? Čistě pro akademické účely :D

 |   |  Odpovědět
23. 03. 2022 21:58

Lula : Thé wet vempire stříkec back online😂

 |   |  Odpovědět
22. 03. 2022 13:39

a co fyzika? ked jej dam facku, zacne na mna skriekat ze ma uda a vezme deti k matke?

 |   |  Odpovědět
Enfo  |  22. 03. 2022 14:11

 |   |  Odpovědět
host  |  22. 03. 2022 23:14

a co to má společné s fyzikou? To je sociální interakce a ne fyzika !

 |   |  Odpovědět
23. 03. 2022 06:37

vsetko je fyzika. ked mrkne okom, tak musi mat masa zotrvacnost, elasticitu, prenos sil ako realne oko, inak to nebude vyzerat ako oko, ale iba oko vytvorene v pocitaci nejakym potetovanym lgbt+ osobou

 |   |  Odpovědět
23. 03. 2022 09:20

super. preco nie ortoped, strojar mechanik, alebo biomechanik?
co s tym maju animatori? to co popisujes je zalezitost sw a rendereru

 |   |  Odpovědět
23. 03. 2022 09:21

mas predstavu aka fyzika sa studuje na vs?

 |   |  Odpovědět
24. 03. 2022 07:03

Prosim, rozvin to. Rad se necham poucit.

 |   |  Odpovědět
host  |  22. 03. 2022 11:46

Pěkný o tom žádná ( vlasy vypadají super ) Jen mimika obličeje je pořád taková strnulá až gumová. Na tom by měli ještě za makat, ale budoucnost je bude krásná ( minimálně co se týká her )

 |   |  Odpovědět
22. 03. 2022 13:39

a porna

 |   |  Odpovědět
22. 03. 2022 11:45

Moc pekne. Ale na te animaci je to porad poznat. Pohyb je divny, neprirozeny.

 |   |  Odpovědět
avatar
22. 03. 2022 13:05

Bojím se doby, kdy to poznat nepůjde

 |   |  Odpovědět
22. 03. 2022 13:41

kym nebudu animatori aj fyzici, realne to nebude

 |   |  Odpovědět
Drobeczech  |  22. 03. 2022 16:39

Animatori ale fyzici vetsinou jsou…

 |   |  Odpovědět
22. 03. 2022 17:32

podla velmi slabych vysledkov v hrach alebo filmoch si dovolim uspesne pochybovat

 |   |  Odpovědět
mojda  |  22. 03. 2022 18:29

Od té doby, co animátoři neumí pořádně kreslit (nechtějí, nebaví je to a nebo to bohužel ani pořádně neumí - mám na mysli klasickou kresbu a studii figury), tak nechápou lidskou figuru a anatomii. Na přelomu milénia se i na akademiích upouštělo od klasické kresby a to je výsledek. Software udělá hodně, ale pochopení problému musí mít buď člověk v sobě (talent) a nebo se to musí naučit. I géniové se cvičili v kresbě, aby opravdu pochopili pohyb a skutečnost a pak ji přetvářeli dál. Ghirlandaio měl pro své žáky (byl mezi nimi i mladičký Michelangelo) ve svém ateliéru už na konci 15.st. důležité motto na zdi - "kreslete".

 |   |  Odpovědět
22. 03. 2022 21:16

preco by mali byt animatori fyzici?
ty o tom vela nevies, ze?

 |   |  Odpovědět
avatar
22. 03. 2022 22:45

Přečtěte si, jak vznikala animace černé díry ve filmu Interstellar. Samozřejmě ne každý animátor musí být "fyzik", ale rozhodně není pravda, že by o chování okolí, mechanice a světle nevěděli nic, či dané jevy nechápali. A teď se nebavme o nějaké základní domácí animaci, ale o profesionálním standardu.
Takový film The Lego Movie je krásným příkladem dokonalé práce se světlem. Většina diváků si dodnes myslí, že to je stop motion.

 |   |  Odpovědět
23. 03. 2022 00:05

interstellar a lego movie uplne mimo temy.
este raz: preco by mal byt animator, clovek, co dava do pohybu nejake digitalne modely, mal byt FYZIK?

 |   |  Odpovědět
23. 03. 2022 21:51

Nemá být fyzik ale má ctít fyzikální zákony ...viz to světlo .Bez vnímání světla a lomu paprsků se budeš vždy spoléhat na cizí algoritmy alefotorealismu v kresbě nedosáhneš ....( Nevadí Cartoon a Marvell taky berou ;) )

 |   |  Odpovědět
23. 03. 2022 23:09

fyzikalne zakony sa nemaju ctit ale simulovat. od toho je sw.
to si jako kazdy animator ma pisat vlastne alogiritmy?
wtf

 |   |  Odpovědět
24. 03. 2022 06:24

Trosku mi to pripomina dve poucky
1) hloupemu kazdy hloupy a 2) vsak si to najdes na google.

 |   |  Odpovědět
23. 03. 2022 06:29

aby nevznikali impotentne animacie? ty asi vela nevies o realnom svete. ak simulujem realny svet, musi to nie iba vyzerat dobre, ale sa to aj dobre hybat. a pre toto 3d dizajneri zjavne ziadny cit nemaju, pretoze tie animatcie vzdy vyzeraju hrozne, aj ked uz davno bolo mozne aby to vyzeralo dobre

 |   |  Odpovědět
23. 03. 2022 09:17

vobec netusis o com pises

 |   |  Odpovědět
23. 03. 2022 11:23

povedz mi

 |   |  Odpovědět
babu  |  23. 03. 2022 15:20

Na to, aby si vytvoril kvalitnú animáciu, nepotrebuješ študovať fyziku, to je nezmysel. Potrebuješ mať rozvinutý cit pre pohyb.

Alebo, ak chceš ísť cestou totálneho realizmu animácie musíš mať kvalitnú motion capturing technológiu. To je niečo, čo limitujú technológie a rozpočet. Ale ani všetky fyzikálne znalosti sveta ti nepomôžu urobiť lepšiu animáciu.

 |   |  Odpovědět
23. 03. 2022 21:52

Rag doll baby 😂

 |   |  Odpovědět
27. 03. 2022 07:05

akurat vyzera zeten cit pre pohyb nema nikto, pretoze i v drahych filmoch tie animacie vyzeraju zle, neprirodzene. pretoze nereflektuju realitu

 |   |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor