O novinkách v Crysis s Cevatem Yerlim

Crysis vypadá atraktivně jak po stránce herní, tak z technologického hlediska, přičemž v očích mnohých hardwarových fanatiků se stává svérázným benchmarkem výkonu nejnovějších počítačů (nicméně nejen nejnovějších, předběžné minimální požadavky jsou Intel P4 na 2,8 GHz, 1 GB RAM, graf. karta GeForce 6800GT nebo Radeon 9800 Pro (obě ve verzích s 256 MB paměti) a 16 GB na harddisku). Proto se o hru zajímá stále více technicky orientovaných médií – naposledy provedl rozhovor s výkonným ředitelem společnosti Crytek, Cevatem Yerlim, server DriverHeaven. Níže naleznete hlavní poznatky, jež z něj vyplynuly.

  

  • Cevat se rozpovídal především o rozdílech a možnostech rozhraní DirectX 9 a 10. Z pozice odborníka potvrdil domněnku, že téměř stejných efektů jako s nejnovější verzí lze dosáhnout použitím DX9, nicméně za cenu velkého poklesu výkonu. Proto bude Crysis ve své DX9 verzi o něco chudší, zato však stále hratelná na výkonově ekvivalentních strojích jako její DX10 protějšek. Yerli dále vypichuje, že se novou verzi API snaží využít až na hranici jejích možností, takže by hráč měl rozdíl bez obav poznat na první pohled.
  • Kácet stromy střelbou je fajn, ovšem nebude to možné provádět bez omezení. Jsou zde velké stromy, které jednoduše kulomet neporazí, a v druhé řadě se ve hře objevují také nezničitelné objekty nutné pro zachování kontinuity mise. Destrukce tedy ano, ale stále ne absolutní.
  • Crysis bude modersky otevřenou hrou. Fandové budou moci použít stávající obsah a například přepracovat vozidla, architekturu, zvuky a prostředí navržené tvůrci, nebudou omezeni pouze vlastní tvorbou.
  • Far Cry překvapila takřka nekonečným počtem možných cest, kterými mohl hráč v rámci mise postupovat, jelikož se vše odehrávalo v neohraničené džungli. Crysis uvede několik lineárnějších úrovní (například loď vetřelců nebo vojenský křižník), ovšem tam se pokusí omezení dané návrhem úrovně vyvážit modifikovatelnost zbraní a nanooblek hlavního hrdiny, jež mu propůjčí speciální schopnosti.
  • Příběh bude vyprávěn více vizuální formou prostřednictvím akčních scén a enginových sekvencí než slovem, jak tomu bylo například nedávno v Bioshock. Pokud hráč dojde k určitému bodu, spustí se předem připravené představení, ovšem vše mezi animacemi posunujícími příběh kupředu bude nelineární.
  • AI v Crysis je založena na koncepci týmů. Nepřátelé bojují jako tým, a pokud se po hráčově boku nachází spojenec, ten také bere v úvahu jeho akce a snaží se jej krýt nebo na sebe naopak strhnout pozornost.
  • Související informace (Crysis):
    Platforma
    : PC
    Žánr: FPS
    Výrobce hry: Crytek Studios (
    http://www.crytek.de/)
    Vydavatel hry: Electronic Arts (
    http://europe.ea.com/)
    Homepage hry:
    http://www.crysis-game.com/
    Předpokládané datum vydání: 16. listopadu 2007

    Zdroj: DriverHeaven.net

    Nejnovější komentáře


    NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY

    Je potřeba mít hardware nové generace, říká Sony o Playstation 5

    Je potřeba mít hardware nové generace,…

    Společnost Sony potvrdila, že již pracuje na další generaci herního hardwaru.

    10.  10.  2018 | | 22 N/A
    Fotografové vyrazili do Řecka, nafotili nádherné snímky v AC Odyssey

    Fotografové vyrazili do Řecka, nafotil…

    Stejně jako Origins i Odyssey nabízí propracovaný fotorežim. A umělecké kousky na sebe nenechaly dlouho čekat!

    8.  10.  2018 | | 7 N/A
    7 tipů na bláznivé hry, které překvapí i zabaví

    7 tipů na bláznivé hry, které překvapí…

    Což takhle dát si oddych? Což takhle zahrát si něco trochu méně seriózního?

    10.  10.  2018 | | 2 N/A
    Evropský PS Store láká na skvělé slevy, nechybí Detroit a God of War

    Evropský PS Store láká na skvělé slevy…

    Nejsou to jen malé hry, co dostanou slevy na Playstationu. Tentokrát jde o hity.

    4.  10.  2018 | | 7 N/A
    Assassin

    Assassin's Creed Odyssey: hippokratick…

    A co z toho, že to ani není asasín? Bavit se budete báječně!

    3.  10.  2018 | | 3 N/A