O předělávku Resident Evil 3: Nemesis se možná nepostará Capcom

Diskuze čtenářů k článku

MikeStanis  |  29. 03. 2019 11:38

Já bych raději kdyby si to Capcom pohlídal, přeci jen je to něco velkého a kdyby se to nepovedlo u jiných tvůrců tak by fanoušci byly hodně zklamaní kdežto Capcom je hotovou zárukou té nejvyšší kvality a ví jak v tom chodit, ví jak s tím pracovat.

 |   |  Odpovědět
Martin  |  29. 03. 2019 12:07

Tak i když to nechá někomu jinému stejně to bude on kdo rozhodne zda je to super nebo ne, myslím že Capcom má dost práce s Resident evil 8 viz zmínka na Twitteru.

 |   |  Odpovědět
trustory  |  30. 03. 2019 18:29

Raději Capcom, po události s Mafia 3 a vzhledem k tomu, že na to mají necelé 2 roky, tak jiného vydavatele rozhodně ne. Vždyť RE3 má dost podobných lokací, takže stačí z recyklovat policejní stanici, z města použít některé budovy, pár jich dodělat, tunely budou také podobné a ovládání, funkčnost, optimalizaci už mají dávno hotovou. Navíc to určitě už budou mít částečně vymodelované, textury atp stačí upravit. Stačí jim tedy dodělat pár postav,nepřátel, možná i zombíky, tarantule, pavoučí zombíky a pes může zůstat stejný. Ani tolik jiných lokací tam není, prakticky jen nemocnice, město se upraví a dodělá, dům a továrna také, tak to mohou mít do toho roku 2020 i bez dalšího vydavatele.

 |   |  Odpovědět
PC  |  31. 03. 2019 07:54

radši to nechat na capcom ale nechat tam nekonečny nůž v re2 to bylo oničem stim nožem a na těžkou obtižnost nehratelne

 |   |  Odpovědět
truestory  |  01. 04. 2019 01:02

Kromě bossů a lízátek se to dalo, ale mohlo to být trošku jednodušší :D 1 rána prakticky instakill, pár nábojů, pár kytek a hodně savů je na nic, i když to proklikuješ a jen 1-2x tě kousnou k prvnímu bossovi, tak do něj musíš vystřílet pomalu více nábojů než je možné pobrat.

 |   |  Odpovědět
Mr.Sugar  |  31. 03. 2019 23:19

Upřímně, zní mi ten příspěvek zcela šíleně, jako když jsem tenkrát sláchal, že HL Episode Three nemůže trvat tak dlouho, protože tam je jen textura sněhu...

 |   |  Odpovědět
truestory  |  01. 04. 2019 00:52

Nepsal jsem že to bude jednoduché, stále na tom bude spousta práce, ale za 1-2 roky je to reálné vzhledem k tomu že mají vlastní engine, spoustu assetů, modelů, lokací, textur atd. A nový vývojář pokud nedostane přístup k jejich enginu, technologii, tak chce do 2 let vydat hru? Sice je to reálné, ta hra není tak dlouhá, ale prostě to nemůže dopadnout dobře. I kdyby dostal engine atp. Tak než se zaběhnou v jejich prostředí, tak bude konec roku. To už bych snad raději věřil móderům, že to zvládnou lépe a rychleji z původního RE2 remaku.

 |   |  Odpovědět
truestory  |  01. 04. 2019 00:56

Jedině by na tom dělal původní tým, nebo někdo z Rock Star, CD Project, Square Enix, či insomniac, tak proč ne. Hlavně ne Hangar 13, Ubisoft, Epic, Behesda a jim podobné rádoby společnosti.

 |   |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor