O PS4 se zatím ani nediskutuje

Přidat další názor  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  zobrazit bez stromu  |  nových příspěvků: 11

Diskuze k článku

AG  |  20. 02. 2011 06:04

Ano, vyvoj sa takto brzdi.

Lenze je to zle? Ono totiz uz sme v stadiu, ked minimalne vylepsenia v grafike znamenaju obrovske posuny v narocnosti a nakladnosti vyvoja. Hry sa totiz uz davno neprogramuju, dnes je drviva vacsina prace prave na grafike... Uz teraz sa casto musi vacsina hry nafotit, zdigitalizovat a potom z toho narobit textury, modely...

Cim dokonalejsia grafika bude, tym budu musiet byt hry plytkejsie a kratsie. Uz tak sa mi zda ze horsie to uz nemoze byt, takze s grafikou nech daju radsej pokoj.

 |   |  Odpovědět
Vilda  |  17. 02. 2011 16:18

Takže ještě minimálně 5 let budou brzdit grafický rozvoj her. Mno, třeba se alespoň vývojáři zase naučí optimalizovat.

 |   |  Odpovědět
Clarkie  |  17. 02. 2011 16:23

Budou brzdit? Nikomu přece nebrání udělat výkonnější hardware.

 |   |  Odpovědět
dbe  |  17. 02. 2011 16:59

To určitě ne, ale už dnes jsou i standardní PC v grafickém výkonu někde jinde a pokud budou vývojáři dělat multiplatformní titul (což je dnes víc než 90% her), budou výkony konzolí dost limitováni. PC verze tak bude mít maximálně větší rozlišení textur a lepší vyhlazení. Na nějaké vylepšení fyziky, destrukčních modelů, osvětlení apod. proti dnešnímu standardu můžeš zapomenout...

 |   |  Odpovědět
PKDRIVER  |  17. 02. 2011 20:20

Výkon PS3 je dost velkej, přes 2 TFlops, takže určitě konzole jako celek nebrzdí vývoj her. Navíc má 9 jádrový procesor IBM CELL a o tom se PC může jenom zdát.

 |   |  Odpovědět
RMC  |  20. 02. 2011 07:05

RSX 256MB (NV47 chip) co je grafika archaickej architektury Nvidia GeForce 7800, to je to co brzdi vyvoj graficky kvalitnych hier. Cell procesor to len cele zachranuje kedze ma 8 jadier a vysoku frekvenciu 3,2ghz a tento vykon sa da vyuzit aj na renderovanie grafiky, fyziky a pod.

Osobne si myslim ze cele toto interview je len dalsi reklamny tah ako si zachovat predajnost PS3 kedze to este vydrzi dalsich 5 rokov a pritom je uz prelomena ochrana... vtipne, ale ucinna strategia!

Davam tomu taky rok a bude tu nastupca PS3

 |   |  Odpovědět
eee  |  20. 02. 2011 07:53

Hry jsou graficky kvalitni vic nez dost, zde vyvoj neni treba. Me osobne se treba daleko vice libi hry jako borderlands nebo trine, nez hry typu crysis.

Na cem by se melo zapracovat je na kvalite her v oblasti level designu, scenare, hernich mechanismu a to tak, aby ty hry dosahovali alespon kvalit jako hry v letech devadesatych. Dnes uz pro grafiku neni hru poradne ani videt.

 |   |  Odpovědět
Dethklok89  |  17. 02. 2011 17:36

No, predevsim jde o to, ze vetsina vyvojaru multi-platform titulu je lina jak ves a nenaucili se jeste poradne pouzivat hardware ktery PS3 ma. A jeste neco: grafika by nikdy nemela byt rozhodujicim kriteriem kvality her ...

 |   |  Odpovědět
regeab  |  17. 02. 2011 20:35

Ano i tak musim rict ze slovo grafika mi ve spojeni s PS3 zni skutecne dobre, nekteri si PlayStation 3 porad zamenuji s Wii ci PS2, tam bych ty PC plky i chapal. Proste treti Station ma dneska jeste porad co rici viz. Killzone 3, Uncharted 3 apod. Nadhera!

 |   |  Odpovědět
Clarkie  |  17. 02. 2011 21:58

Taky nechápu ty kecy o hnusné grafice PS 3 her ve srovnání s PC...

 |   |  Odpovědět
ggčřčž  |  17. 02. 2011 17:46

Boze jak muze nekdo starsi deseti let neco takoveho vubec pustit z huby?! OMG

 |   |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor