Obejde se Kinect bez indie her?

Microsoft se v dohledné době chystá uvolnit Kinect developmnet tools také pro nezávislá studia, což redaktory zahraničního portálu Eurogamer dovedlo k nápadu, zeptat se vývojářů, zda-li je něco takového vůbec láká. A navzdory nadšení z pohybového ovládání jsou odpovědi veskrze negativní.

Holandský tvůrčí celek Ronimo Games, jenž je zodpovědný za vynikající real-time strategii Swords & Soldiers, která zabodovala na WiiWare a ke konci roku se objeví i na PSN, je sice z Kinectu nadšený, ale v současné době nemá čas ani prostředky pro něco takového.

"Kinect je úžasná technologie, která má neuvěřitelný potenciál," svěřil se jeden ze zakladatelů studia, Fabian Akker. "V současné době ale máme plné ruce práce s vývojem nové 'klasické' hry, takže v dohledné době s tvorbou her pro Kinect určitě nepočítáme."

"Ani v dlouhodobém měřítku si nicméně nejsem jistý. Pro tak malá studia, jako jsme my, to představuje neuvěřitelné množství práce, pokud bychom chtěli na trh vypustit ve všech ohledech kvalitní titul. Pokud nás ale napadne něco zajímavého, určitě tomu dáme šanci."

Stejně nerozhodný byl i Mark Morris, CEO firmy Introversion, jež je mimo jiné zodpovědná za Darwinii+. "Kinect opravdu vypadá zajímavě, avšak vzhledem k ne zrovna oslňujícím prodejům Darwinie+ si troufám tvrdit, že bližší spolupráce s Microsoftem nějakou dobu nehrozí."

"Navíc, vývoj takové hry je příliš riskantní. Na PC jsou náklady podstatně nižší a je mnohem snažší vylepšit prodejní čísla nějakým chytrým marketingovým tahem, když je potřeba. Na X360 je něco takového podstatně složitější."

Jen o trochu pozitivnější byl Tero Virtala, CEO studia RedLynx, které je podepsané kupříkladu pod Trials HD. "Pečlivě sledujeme nové platformy a technologie a logicky nás proto zajímá i Kinect. Každá taková nová technologie má však své přednosti a své limitace."

"Například předělávka Trials HD by vzhledem k složitějšímu ovládání a cílové skupině hráčů asi nebyla tím pravým ořechovým. Pokud ale v RedLynx přijdeme s něčím novým a zábavným, určitě zvážíme vývoj i pro tuto platformu."

Zdroj: Eurogamer

Související články
  1. Podle MS je Kinect nejvýhodnější

Nejnovější komentáře


NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY

Nejkrásnější konzolové hry: když na výkonu nezáleží (galerie)

Nejkrásnější konzolové hry: když na vý…

Kdo říkal, že na hezké hry potřebujete jen to nejvýkonnější PC?

15.  7.  2018 | | 5 N/A
DOOM: Desková hra - akční nářez na vašem stole (recenze)

DOOM: Desková hra - akční nářez na vaš…

Na poli počítačových her je DOOM skutečnou legendou. V této recenzi se ale podíváme na jeho mladšího deskoherního sourozence. Nutno říct, že rodinné jméno se mu ve světě deskových her podařilo adaptovat se ctí.

7.  7.  2018 | | 6 N/A
Rozšíření do KC Deliverance opět láká na krásy českých lesů

Rozšíření do KC Deliverance opět láká …

Je čas vrátit se do českých luhů a hájů a okusit krásy našeho středověku.

12.  7.  2018 | | 2 N/A
V Minecraftu postavíte cokoliv, podívejte se na Paříž z 19. století

V Minecraftu postavíte cokoliv, podíve…

Minecraft nás svými možnostmi nepřestává překvapovat. Nejzajímavější projekty jsou však stále ty, které simulují reálná města.

17.  7.  2018 | | 8 N/A
KC Deliverance: From the Ashes: znáte Jindru, všechno spraví! (recenze)

KC Deliverance: From the Ashes: znáte …

První DLC do Kingdom Come: Deliverance konečně spatřilo světlo světa a neslibuje málo. Máte se stát rychtářem a spravovat vlastní vesničku. Přesto nás DLC vůbec nenadchlo.

10.  7.  2018 | | 5 N/A