Obří RPG White Gold se připomíná

Nebýt amatérských chyb v programu, stalo by se akční RPG s otevřeným světem kolumbijské džungle Boiling Point: Road to Hell legendou na poli her bez hranic. Autorský tým Deep Shadows si je vědom promrhaného potenciálu a v duchovním nástupci titulu nazvaném White Gold: War in Paradise chce oprášit jeho koncept a napravit většinu chyb. Aktuálně tvůrci spustili oficiální stránky nadějného projektu, na nichž lze naleznou první informace o principech hry a první screenshoty.

  

Hra okopíruje většinu zákonitostí Boiling Point, ale v žádném případě se nemá stát jeho plagiátem. Dění se přesouvá z Kolumbie do oblasti karibských ostrůvků, takže se hráči mohou spíše než na cestování po silnicích těšit na atraktivnější plavbu čluny, hydroplány a desítkami dalších strojů. Aby je však hráč mohl všechny řídit a nezůstal u úvodní pramice, musí trénovat hlavního hrdinu. Ten se za každou nabytou úroveň bude moci naučit jednu z mnoha schopností, perků, například právě pilotování letadel.

  

Každý z přítomných ostrůvků je vytvořen ručně, přičemž hráč bude moci zakotvit jak u titěrných parodií na pevninu s jedinou rybářskou chatrčí v jejich středu, tak na obrovských ostrovech s vlastními městy, vojenskými základnami a infrastrukturou. Samotný herní svět zobrazení firemním enginem Vital Engine 3 bude o něco menší než jeho protějšek v Boiling Point, což autoři připisují většímu důrazu na detail než na rozlohu. Příznivce přizpůsobivé akce potěší možnost úpravy zbraní nebo jejich téměř úplná ignorace a vydání se na stezku tichého plížení. I to bude díky nově zpracované umělé inteligenci, která pracuje se dvěma úrovněmi vjemů, sluchovými a zrakovými, možné. White Gold má se svými dvaceti až čtyřiceti hodinami hratelnosti závisejícími na stylu hry vyjít na přelomu tohoto a příštího roku.

  

  

  

Nejnovější komentáře