Obrovský vesmír v Evochron Renegade

Vesmírné simulátory se začínají vracet do módy. Již ovšem nemají podobu obyčejné lineární střílečky, která se od svých sourozenců liší pouze tím, že je zasazená do vesmíru, ale berou na sebe podobu komplexních simulátorů fungujícího vesmíru. Evochron Renegade je pokračováním titulu Evochron Alliance 2.0, který na GameRankings sklidil průměrné hodnocení 70 %, nicméně tvůrci se nyní snaží reagovat na většinu hráčských přání i výtek a vypilovat hru k dokonalosti.

  

Na rozdíl od her jako Darkstar One, kde byl vesmír představován pouze malými částmi všehomíra pospojovanými prostorovými branami, na hráče čeká jeden obrovský svět nerozdělený jediným nahráváním. Vesmírné lodě se v něm budou prohánět jednak pomocí svých motorů, které mají uznávat newtonovskou fyziku a spotřebovávat palivo, jehož stav bude potřeba sledovat, tak prostřednictvím prostorových skoků. Co všechno bude v Evochron Renegade na práci? Nakupování, obchod, vyjednávání, podplácení, špionáž, závodění, těžba, prozkoumávání, navrhování vlastní lodi a samozřejmě boj. Umělá inteligence se má zařadit k vyšší třídě a například jednotlivé lodě budou rozeznávat několik stupňů ostražitosti. Aby byl dojem z oživeného vesmíru co nejautentičtější, autoři uzavřou hráče do výhledu z kokpitu korábu, jež bude pilotovat dle libosti kombinací myši a klávesnice nebo joystickem. Kromě dokování u vesmírných stanic a dokonce i větších lodí hráči sestoupí i do atmosféry nad povrch planet. Jak prozradily oficiální stránky hry, na rozeběhnutí postačí 1,5 GHz procesor, 512 MB RAM a 64 MB grafická karta.

  

  

  

Zdroj: Homepage

Diskuze (4) Další článek: Téma: Největší omyly herního průmyslu

Témata článku: , , , ,