O tom, že Activision zvažoval v minulosti pokračování historicky vůbec první 3D hry, která kdy byla na monitorech našich počítačů k mání, se ví již delší dobu. Není to žádným tajemstvím – ani detaily okolo nejsou ničím novým. Co však pro mnoho z vás asi nové bude, je série obrázků vytípaných přímo ze hry. O tom, ž čeho Wolf3D v novém vychází, nemůže být pochyb.
O tom, že Activision zvažoval v minulosti pokračování historicky vůbec první 3D hry, která kdy byla na monitorech našich počítačů k mání, se ví již delší dobu. Není to žádným tajemstvím – ani detaily okolo nejsou ničím novým. Co však pro mnoho z vás asi nové bude, je série obrázků vytípaných přímo ze hry. O tom, ž čeho Wolf3D v novém vychází, nemůže být pochyb.
Vývoj druhého (resp. třetího – vzpomeňme na Spear of Destiny) dílu byl v rámci Activisionu svěřen poslečnosti Gray Matter Interactive Studios (název sice sám o sobě nezní příliš světově, jedná se ale o zbloudilé duše z rozpadnuvšího se Xatrixu – ti měli na svědomí Redneck Rampage nebo třeba Kingpin). Hra bude postavena na populárním a mnohokrát použitém Quake III Arena engine (výsledky v praxi ukazuje nejen samotný Quake III, ale i mnoho dalších připravovaných projektů) – první obrázky jsou rozesety tady vůkol.
Opět nás děj zanese kamsi do hloubi nacistické základny během druhé Světové války. Opět budete ovládat postavu amerického špióna B.J. Blazkowicze. Cíl je jednoduchý – infiltrovat hrad, zničit vše nebezpečné, případně ohrožující a opět zmizet. No – příběh poněkud tuctový, ale i tak… důležitá bude poředevším atmosféra kolem celé hry – atmosféra, při které když se kouknete na monitor, dýchne na vás historie, napětí a hlavně promyšlený singleplayer. Co se multiplayeru týká, bude samozřejmě možný deathmatch, nicméně sám se této myšlence uvnitř trošku příčím, neboť "mi to jaksi nesedne". Víc uvidíme koncem tohoto týdne, kdy v Los Angeles začíná výstava E3.