Operation Flashpoint – do boje vojáku

Přidat další názor  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  zobrazit bez stromu  |  nových příspěvků: 15

Diskuze k článku

Pablo  |  25. 03. 2002 11:40

Nejsem schopný dokončit tu misi s tankem. Ať se snažím dát řidiči tanku jakékoliv příkazy stále si jede kam chce a mise vždy skončí dřív než dojedu na místo určení a plukovník mně vyhodí s armády. Docela mě to štve protože až do teď mě ta hra bavila, ale co je moc to je moc (prostě neovladatelný tank)Poraďte prosím jak na tuto část hry. Díky Díky Díky

Pablo

 |   |  Odpovědět
Franta Zakvrdla  |  25. 03. 2002 11:40

jste strasni,vubec tou nerozumite,jste MAGORI,Flespoint je SUPER parba !!!!

 |   |  Odpovědět
nader  |  25. 03. 2002 11:40

Prodam Oper. Flashpoint s orig. CD a manualem. V pripade zajmu mailovat nebo 0777-240404.

 |   |  Odpovědět
Palto  |  25. 03. 2002 11:40

Hodnotenie hry je OK. Je to vyborna originalna simulacia vojaka. A hlavne tie ceske dialogy... :) Nehral som este hru ktora by sa odohravala na mape o rozlohe niekolko km2, to uz hovori same za seba. Akurat ovladanie tanku by mohlo byt lepsie. A grafika? Je OK vzhladom na obrovske uzemie na ktorom sa musi misia odohravat. Hratelnost je 100%. Plne suhlasim s autorom recenzie. Berte to.

 |   |  Odpovědět
dorf  |  25. 03. 2002 11:40

Body 7, 7, 8, 10 - at pocitam jak pocitam, celkove hodnoceni mi vychazi <b>8</b>, nebo neumim pocitat?

 |   |  Odpovědět
Honza Kuneš  |  25. 03. 2002 11:40

To můžete počítat jak chcete a jak dlouho a matematického průměru se stejně nedoberete. Celkové hodnocení se nemusí rovnat průměru hodnocení jednotlivých vlastností hry. Je v tom i kus čistě subjektivního hodnocení dané hry.

 |   |  Odpovědět
Filip Oščádal  |  25. 03. 2002 11:40

autor asi špatně slyší, ale řekl bych, že: a) hudba je mizerná slátanina b) ta novozélandská kapela je jen o fous lepší, nehodí se tam a nedrží rytmus c) zvuky jsou podprůměrné, fuj hrůza hnus * jediné, co drží FP nad vodou je hratelnost, ke grafice se nebudu vyjadřovat...

 |   |  Odpovědět
Honza Kuneš  |  25. 03. 2002 11:40

Názor na hudbu máme asi každý jiný, zvuky jsou průměrné, souhlasím. Grafika je bod pod standartem, to jsem psal. Na hře je opravdu nejlepší hratelnost, ale to je přece to nejdůležitější, ne?

 |   |  Odpovědět
Filip Oščádal  |  25. 03. 2002 11:40

mohli bychom se právě hádat, co je ve hře nejdůležitější a co je možné přehlédnout - podle mě je nejdůležitější komplexní způsobilost výrobce hry dotáhnout ji do maxima ve všech bodech a to se zde nestalo - to je pro mě důvod, proč bych hře OF dal jen 8/10, obouchané auto, které dobře jezdí se někomu může za ty peníze líbit, ale fajnšmekr chce i aby to vypadalo a hrálo jedna báseň... (nevím, proč bych měl být ke kolegům shovívavý, oni také nebudou...)

 |   |  Odpovědět
tibor@scssoft.com  |  25. 03. 2002 11:40

CO se vam nelibi na grafice?

 |   |  Odpovědět
Honza Kuneš  |  25. 03. 2002 11:40

Grafika u dnešní špičkové hry vypadá trochu jinak. Jde o celkový vizuální dojem, ale jak říkám - pro OF to stačí a je to perfektní hra, koukat v tomto případě jenom na grafiku by byla blbost.

 |   |  Odpovědět
tibor@bonusweb.cz  |  25. 03. 2002 11:40

Docela by me zajimalo, co je v soucasne dobe povazovano za top v dnesnich outdoorovych enginech. Neboli, s cim to srovnat.

 |   |  Odpovědět
Mirek Novák  |  25. 03. 2002 11:40

Nevěřil jsem vlastním očím. Několikrát jsem se musel podívat, jestli jsem opravdu v sekci Recenze.

Cožpak si tak skvělá hra, jako je OF, nezaslouží mnohem delší recenzi??? Připadá mi to dost odfláknuté - jako by to mělo být původně pouze Preview...

Celkově jde Doupě v poslední době dost dolů (jeden nebo dva články denně, mizerná úroveň, nicneříkající články). Doba, kdy bylo Doupě důstojnou konkurencí BonusWebu, je dávno pryč...

 |   |  Odpovědět
Honza Kuneš  |  25. 03. 2002 11:40

Recenze je kratší než jsem původně zamýšlel, ale je v ní myslím vše podstatné, o čem OF je.
1-2 články můžeme mít leda o víkendu, 1 výjimečně. V týdnu jsou prázdninovým minimem 3 články, dnešní dva jsou z důvodu menších technických obtíží, s kterými se tu už druhý den potýkáme.
Hodnocení obsahu nechávám bez komentáře, můžu jen říct, že připravujeme určité změny, které se čtenářům budou určitě líbit.

 |   |  Odpovědět
Yaotzin  |  25. 03. 2002 11:40

Zdalo se mi to, nebo me porad napominali a hrozili degradaci za to, ze jednotka, v niz jsem byl jenom jako pesak pod velenim nekoho jineho, naprosto selhala? Chapal bych to, kdycbych byl velitel ja. V prvni misi jsem zabil 2 nepratele, pak sem byl velitelem poslan 200 metru daleko do lesa, kde NIC nebylo. Nez jsem se vratil, jednotka misi sice vyhrala, ale s 50% ztratama. No a od nejvyssiho velitele se mi dostalo durazneho varovani, ze jestli jeste se neco takoveho stane, skoncil jsem. Nechapu. Mel sem zabit velitele a prevzit veleni sam? Proc sem zodpovedny za JEHO chyby? Navic ty nekolikaminutovy presuny autama, kdy jedinym zpestrenim je imbecilni konverzace okolnich vojaku. to taky k atmosfere neprida.

 |   |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor