Otevřeně řešit politiku ve hrách není dobré pro byznys, tvrdí Ubisoft

Politické thrillery jsou skvělé, chce to ale citlivou ruku.
Otevřeně řešit politiku ve hrách není dobré pro byznys, tvrdí Ubisoft

Her s politickou tématikou není málo, ať už jde o inspiraci pro politické thrillery nebo konkrétně zaměřené hry tohoto typu. Ubisoft Massive o tom ví své s titulem The Division od spisovatele Toma Clancyho, jehož díla na politice staví hodně. Vývojáři si ale myslí, že ve hrách není nejlepším nápadem otevřeně řešit politiku. Není to dobré pro byznys. 

V rozhovoru během švédské herní konference se o tom zmínil Alf Condelius, COO studia a dodal, že je mnohem lepší používat spíše inspiraci a nástin určitých událostí či politického pozadí. 

The Division 2 vás v novém traileru a galerii zvou do Washingtonu

The Division 2 vás v novém traileru a galerii zvou do Washingtonu

"Je to tenká hranice, protože nemůžeme být zcela politicky otevření ve hrách," řekl Condelius. "The Division je herní svět a univerzum, kde učíme hráče prozkoumávat a chovat se lidsky v rozpadající se společnosti."

"Lidé ale do toho rádi zatahují politiku, od čehož se snažíme co nejvíce distancovat. Nechceme se ve hře stavět k žádným politickým názorům a stranám. Je to špatné pro herní byznys," dodal.

The Division 2 vychází 15. března příštího roku pro PC, PS4 a Xbox One.