OXM 4 – recenze Halo 3 a informace o Live v češtině

Bylo by bláhové předpokládat, že obálce čtvrtého OXM bude dominovat kdokoliv jiný než Master Chief. Opak je pravdou, vydání jedné z nejočekávanějších her podzimu jsme oslavili kromě recenze, soutěže a tematických článků i speciální stylovou obálkou.  Pravda, málem bych zapomněl na plakát s motivem Halo 3. Ovšem nové OXM nabízí i záplavu dalších informací. Zajeli jsme si do sousedního Německa na výstavu Games Convention a přivezli s zpátky hromadu nových poznatků o nejočekávanějších hrách, jako bonus jsme si popovídali s producentem hry Devil May Cry 4 – Hiroyuki Kobayashim. Ostatně rozhovorů se v tomto čísle urodilo povícero, stačí zmínit jméno Hironobu Sakaguchi.  Mimo to nabízíme nejčerstvější dojmy z her jako je Assassin’s Creed, Army of Two či Boarderlands.

Nabitá podzimní sezóna začíná, což dosvědčuje i rubrika recenze, kde najdete zhodnocení her Stranglehold, Medal of Honor: Airborne , Two Worlds, NHL 08, Geon: Emotions, Super Puzzle Fighter II Turbo HD… je toho skutečně spousta. Přidali jsme i novou rubriku věnující nejzajímavějšímu bonusovému obsahu pro hry stažitelnému přes Xbox Live. Ostatně Xbox Live se věnujeme i v našem tématu, ve kterém se snažíme získat odpověď na otázku, kdy přesně se vlastně dočkáme oficiálního spuštění této služby u nás. Podívali jsme i na zoubek konzoli Elite a změřili, jak přesně je hlučná v porovnání se svými předchůdci. Nechybí ani tradiční komentář a další bohatá porce informací ze světa Xbox 360. Prostě, nové číslo Oficiálního Xbox 360 magazínu si rozhodně nenechte ujít. Na stáncích jej najdete už toto pondělí – 24. září.