Oznámen Doom 3: Resurrection of Evil

Přidat další názor  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  zobrazit bez stromu  |  nových příspěvků: 21

Diskuze k článku

h1DD3n  |  11. 11. 2004 20:32

na Doom 3 sa tesol jak maly chlapec a ked to vyslo tak som bol sklamany. Neskor mi to nedalo a vratil som sa k nemu a na 2x sa mi ti celkom pacilo. A ten jas sa da vyriesit konzolovym prokazom /r_gamma 1.5. 

 |   |  Odpovědět
Pietro  |  27. 10. 2004 21:55

Tak nevím jestli jste hráli to samý co já, ale mě se Doom 3 fakt líbil. Atmosféra byla naprosto bombastická. Stačí se do toho jen torchu vžít. Prohlídnout si design levelů a tak. Světelné efekty byly parádní a zvuky na pozadí přicházející někde ze tmy byly fakt strašidelný. Podle mě to nebylo jen o střílení, ale o kochání se okolím. A u e-mailů v handheldech se člověk někdy i zasmál :o). Jsem zvědavej jestli taky na to někdy někde vyjde patch jako byl starej dobrej perversní doom :o))

 |   |  Odpovědět
P.D.  |  26. 10. 2004 21:55

Aka kulovnice? Chceli ste skor napisat dvojhlavnova brokovnica



 |   |  Odpovědět
Mahes  |  26. 10. 2004 13:46

Stara znama kulovnice? To jako ze v nejakym Doomu uz byla? Sem si ji nejak nevsim... Jinak mne Doom 3 taky vubec nechyt. Prvni dva dily sme s brachou dohrali za jednu noc, stridali sme se po levelech a nemohli sme se od toho utrhnout. Na treti dil sem byl celej natesenej, po par levelech mne to prestalo bavit a hral sem to jenom protoze sem chtel videt jak je udelany BFG a do konce sem to dohral z cheatama protoze uz mne to vazne nebavilo.

 |   |  Odpovědět
hnt  |  26. 10. 2004 16:19

kulovnice - v Doom 2,ne? Ruzovy prase na jeden vystrel dole

 |   |  Odpovědět
ema  |  26. 10. 2004 16:57

To byla brokovnice,ty lamo jedna lamovita...

 |   |  Odpovědět
ema  |  26. 10. 2004 16:57

To byla brokovnice,ty lamo jedna lamovita...

 |   |  Odpovědět
ema  |  26. 10. 2004 16:57

To byla brokovnice,ty lamo jedna lamovita...

 |   |  Odpovědět
t3h d00m3r  |  26. 10. 2004 13:44

d00m 3 r0x0r y00 b0x0r!!!!!!

 |   |  Odpovědět
koko  |  26. 10. 2004 13:36

Vubec mne ta hra nechytla. Nedohral jsem. Jen hezka grafika - jinak prd. Ovsem urcite to bude nejprodavanejsi hra vsech dob. Ach jo!

 |   |  Odpovědět
Hagy  |  26. 10. 2004 08:49

Souhlasim, kdyby Doom 3 vydala neznama firma pod neznamym jmenem,
tak by v recenzich dostaval max. 70%, jak si zaslouzi.

 |   |  Odpovědět
Jack  |  26. 10. 2004 09:33

Podle mne by dostal jeste nejmin o 10% min. Nejvetsi problem u Dooma3 je paradoxne jeho vsudypritomna tma. Na jedu stranu je super mit v ruce baterku, ale tou preci jen nikoho neumlatite a gamma korekce problem neresi. Pokud jim to pri delani datadisku nedojde, asi nas opravdu nicim neprekvapi a vsichni se budeme moct dal tesit na navrat krale HL2. (snad splni ocekavani)

 |   |  Odpovědět
Crush  |  25. 10. 2004 22:56

Doufam ze se mylim, ale predpokladam, ze to bude stejna nuda a sed zabalena do pekne grafiky s par lekavyma momentama = tedy vcelku tezkej podprumer jako byl Doom3
Ale treba budu prekvapeny....

 |   |  Odpovědět
Shteffi  |  26. 10. 2004 08:19

Souhlas...
mě to i přestalo bavit, takže jsem to ani nedohrál...
a u kámoše jsem si jenom zahrál polední level... a i ten byl pěkně ubohej.....
Myslim, že nejlepší z 3D akcí byl ve své době Half-life a dnes to bude jedině Jeho dvojka.... tak už by nás nikdo nemusel krmit takovym blábolem, že Doom3 je bůhví jak squelej...

 |   |  Odpovědět
J.D.  |  26. 10. 2004 09:18

Taky jsem ho nedohrál.
Rozhodně to není až zas taková bomba!

 |   |  Odpovědět
NoName  |  26. 10. 2004 09:50

... tak naco si si ho kupoval?? mna nesmierne bavil ,hlavne ze sa monstra objavuju stale na rovnakych miestach .. ;))) jediny problem co je ze AI zere tolko vela CPU time ze ma to stve ... zivy enemy 25fps mrvty enemy 40fps!! :(((

 |   |  Odpovědět
Grovik  |  26. 10. 2004 10:32

Jaka AI???
Vzdyt jsou blby jak vrata od chliva to v DOOMu 1 a 2 byly o dost chytrejsi!

A mimochodem je to pjekne debilni hra. Ani jednou jsem se u ni nelek. Je tak predvidatelna ze sem proste do tmavych koutu vystrelil a ejhla byla tam potvora

 |   |  Odpovědět
NoName  |  26. 10. 2004 19:13

hmmm mozno nie presne AI , ale napr. to pocitanie tych choditiel tak spomaluje. pretoze D3 ma definovane nohy v animaciach postav a tie prepocitava z animacie podla toho ako moze noha stupit, co je samozrejme nenormalna pecka len keby sa to dalo vypnut asi by ma to viac potesilo :))

tak to je zaujimave ze ked strelis do tmy a je tam prisera, oni sa totizto objavuju az podla triggerov (napr. stupis niekam) a az potom su tam, cize ked sa nehybes tak ziadna potvora na teba necaka a nezmurka na teba, takze trepes blbosti!!! Pretoze akonahle je nejaka priserka aktivovana tak sa ruti priamo/nepriamo na teba ale 100% NESTOJI JAK CHUJ!!!! nic v zlom .. ;)

 |   |  Odpovědět
Grovik  |  26. 10. 2004 19:21

Ale ano stoji! Presneji ne ze stoji ve tme ale vybehne z ni v podstate se 100% pravdepodobnosti a kdyz vystrelis driv nez se vubec k tobe dostne .. je to na stejno.

 |   |  Odpovědět
NoName  |  27. 10. 2004 10:17

hmmm , ked to hras znova tak vies kde su to je jasno ...
ale ze by si vedel so 100% pravdepodobnostou ze za ktorym rohom bude nebude prisera sa mi nechce verit ... pretoze kazdych 50cm v hre je nejaky roh, strbina odkial by mohlo nieco vyliezt ...

no ale je to jedno...

 |   |  Odpovědět
Ukala tuka  |  26. 10. 2004 12:51

Už se těším na datadisk !!!

 |   |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor