Pachter: DLC na disku se hrou je obyčejnou chamtivostí

Podle něj jde o taktiku, která nakonec upadne v zapomnění.
Pachter: DLC na disku se hrou je obyčejnou chamtivostí

Podle Michaela Pachtera, známého herního analytika z Wedbush Securities, je umisťování DLC obsahu přímo na disk se hrou obyčejnou chamtivostí. U vydavatelů jde prý o oblíbenou strategii, jelikož pak mohou přesně určit, kdy bude obsah dostupný.

„Jo, jde o obyčejnou chamtivost,“ odpověděl Pachter v pořadu Pach-Attack! na otázku jednoho z tazatelů. „Odpověď je takhle jednoduchá. Myslím, že se DLCčka stala tak výnosným prostředkem, že se je vydavatelé snaží tvořit s předstihem, a když je dají přímo na disk se hrou, mohou je pak odemknout, kdykoli se jim zachce.“

michael_pachter.jpg

„Někteří to dělají dobře, jiným trvá, než dané DLC vydají... Když vydavatelé dají obsah na disk, mohou přesně vybrat okamžik, kdy jej hráčům zpřístupní.“

Tento systém distribuce se podle něj ale dále nerozšíří, zvláště kvůli negativním ohlasům hráčů. „DLCčka mám rád. Hry jsou čím dál kratší, DLCčka dokážou lidi bavit déle. Je to dobrý byznys. Nemyslím, že je až tak důležité, jakým způsobem jsou distribuovány.“

Podělil se také o myšlenku legalizovaného pirátství. „Je pravdou, že disk vlastníte. Myslím – čistě teoreticky – že kdybyste DLC cracknuli, pravděpodobně byste se k němu dostali bez placení. Dost možná by to ani nebyla krádež, jelikož jste si ve skutečnosti disk koupili. Blíže se k legálnímu pirátství asi nedostanete.“

Zdroj: Gametrailers