PC je už nyní 24krát výkonnější než Xbox 360

Přidat další názor  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  zobrazit bez stromu  |  nových příspěvků: 42

Diskuze k článku

lollipop  |  29. 06. 2012 15:41

..... i na konzolích se vyskytuje mnoho her, které se potýkají s poklesem frameratu...rtakže řeči - koupim xbox,nebo ps3 a vše jede plynule je nesmysl...viz rise of the argonauts pro x360 - kolísání frameratu neustále /poue příklad/...dále -------- konzole - nízké rozlišení obrazu / příklady crysis 2 o kterym se tu někdo bavil - rozlišení 1152X720..ps3 verze 1024X720...to moc není...oponujte že tak NÍZKé rozlišení zakreje televizor...nesmysl...většina her na konzole postrádá vyhlazování hran, je sice pěkné že když hrajete z větší vzdálenosti tak jaggiesHRANY nevidíte, leč na monitoru v tiomto rozlišení vypadají hry jak tetris - kostička za kostičkou,,zubatej obraz...ale co....gamepad mi sedí víc než klávesnice a myš- jsem pcčkář, ale microstuttering keyboard lag ve hre dead island me donutil koupit gamepad...od te doby hraju vsechny hry co podporujou gamepad jedine na gamepadu---plynulost otáčení,,,žádné zběsilé trhané pohyby jako na myši....samosebou to s sebou nese i nenadálé ustálení frameratu ve hrách-tam kde jesem dříve udelal rychlý pohyb myší framerate klesnul - gamepad má krásně vychytanou odezvu, což způsobuje plynulý framerate skoro ve všech hrach co jsem kdy hral...a a ze jich nebylo malo...mír s váma chlapy a holky

 |   |  Odpovědět
zikurater  |  29. 06. 2012 15:40

..... i na konzolích se vyskytuje mnoho her, které se potýkají s poklesem frameratu...rtakže řeči - koupim xbox,nebo ps3 a vše jede plynule je nesmysl...viz rise of the argonauts pro x360 - kolísání frameratu neustále /poue příklad/...dále -------- konzole - nízké rozlišení obrazu / příklady crysis 2 o kterym se tu někdo bavil - rozlišení 1152X720..ps3 verze 1024X720...to moc není...oponujte že tak NÍZKé rozlišení zakreje televizor...nesmysl...většina her na konzole postrádá vyhlazování hran, je sice pěkné že když hrajete z větší vzdálenosti tak jaggiesHRANY nevidíte, leč na monitoru v tiomto rozlišení vypadají hry jak tetris - kostička za kostičkou,,zubatej obraz...ale co....gamepad mi sedí víc než klávesnice a myš- jsem pcčkář, ale microstuttering keyboard lag ve hre dead island me donutil koupit gamepad...od te doby hraju vsechny hry co podporujou gamepad jedine na gamepadu---plynulost otáčení,,,žádné zběsilé trhané pohyby jako na myši....samosebou to s sebou nese i nenadálé ustálení frameratu ve hrách-tam kde jesem dříve udelal rychlý pohyb myší framerate klesnul - gamepad má krásně vychytanou odezvu, což způsobuje plynulý framerate skoro ve všech hrach co jsem kdy hral...a a ze jich nebylo malo...mír s váma chlapy a holky

 |   |  Odpovědět
Louskacek  |  28. 06. 2012 11:57

Když jsem byl mladej okolo dvaceti, tak jsem hral hry na pc. Hlavne startegie, simulatory apod. Travil jsem u toho desitky hodin. Chtel jsem mit skoro vsechno co vyslo. Kupoval jsem piratske verze apod. Ted jsem starsi, je mi nad tricet, pred temi lety jsem si koupil ps3 a nemohu si ho vynachvalit. Stal deset tisic, jednou za cas si koupim original hru, nyni spise sport, strilecky apod. jednou za cas si zahraji, odreaguji se, nemusim resit konfiguraci, garfiku, rychlost hry apod. Proste moje pozadavky se zmenili a ted mi vice vyhovuje konzole, protoze hrani her venuji tak dve hodiny týdne a ne jako drive pet hodin denne. Proste clovek se vyviji...

 |   |  Odpovědět
Faka  |  16. 06. 2012 14:23

konzole zas tak grafiku nebrzdí (teda alespoň pro mě už je současná naprosto dostatečná!) ale spíš brutálně brzdí to co hrám chybí nejvíc (pokud se budeme bavit pořád o technické stránce) a to fyzikální model, destrukční model a interaktivitu prostředí + dokonalejší AI.. toto všechno pokulhává zatímco grafika je pořád masívně vyvýjená a tlačená kupředu (na objednávky výrobců grafik???)

 |   |  Odpovědět
Faka  |  16. 06. 2012 14:32

o hodně horší vliv konzolí než utlumení technologického vývoje vidím v koncepci her jaké se pro konzoloidy primárně tvoří.. pro vysmátou, nesoustředěnou bandu kámošů na gauči, který nechtěj přemejšlet, hledat postupy a nebo lozit po mapách - přestalo by je to bavit a vypli by to = zásadně tunelovky s jedinou cestou, jediným postupem a blikajícíma nápovědama na každém rohu + nápovědu co přesně se pro další postup musí zmáčknout, nesmí to být těžké a nesmí umřít = často by umírali vypli by to = primitivní AI, spousty munice, prakticky nemožnost umřít.. procházka za ručičku polo-filmovým graficky oku lahodícím tunýlkem - to se stalo s našimi hrami

 |   |  Odpovědět
Copa-k  |  16. 06. 2012 20:56

zahraj si Gears of War 3 na nejtezsi obtizbnost a zarucuju ti ,ze tam nevydrzis na nohach ani tri vteriny .

 |   |  Odpovědět
Faka  |  16. 06. 2012 23:03

já můžu vyzkoušet jen to (co mi přes konzole vychází) na PC.. novodobá série CoD, MoH, NfS, Crysis.. to mluví za vše

 |   |  Odpovědět
Copa-k  |  17. 06. 2012 01:20

No Crysis na Deltu byl celkem trapas . Nerikam ,ze jsem tam neumiral ,ale oproti realistic ve FarCry to byl jen takovej slabej odvarek . Celkem bych te teda chtel videt u toho Medalu ,protoze ten je na nejvyssi obtiznost dost tuhej . NFS a zavody me vubec netankujou . CoD taky neni uplne easy hra ,ale budiz mozna mi jen ten styl nesed ,ale na nejvyssi jsem na tu hru nemel nervy

 |   |  Odpovědět
Reactt  |  17. 06. 2012 11:28

Já nevím, ale třeba Deamon Souls nebo Dark Souls, to jsou dvě hry, které jsou tak obtížné, že je pokud s Váma někdo není v kooperaci dohraje opravdu málokdo. Však už se také blíží na PC a snad to změní pohled PC hráčů na věc. Já tedy osobně přešel z konzole na PC, ale kvuli uplně něčemu jinému než grafika.. A tím je Steam, kterej má u mě palec nahoru. Je to snad jedna jediná firma, která z lidí netahá nesmyslné částky - jako tomu je u konzolí..

 |   |  Odpovědět
Cobra  |  19. 06. 2012 13:35

Co by se s nimi stalo? Jsou takové, jaké je hráči chtějí Hráči totiž hlasují peněženkami, nikoliv nadáváním v diskusích. Dokud tedy bude nejprodávanější hrou CoD, bude se mu snažit většina her přiblížit. A to včetně ne-FPS žánrů jako RPG a závody. Do té doby holt budeš muset hledat alternativy, které se trendu nepřizpůsobují - japonské a nezávislé hry.

 |   |  Odpovědět
uzivatel_cz  |  17. 06. 2012 16:36

Ja bych z toho nevinil jen konzole a vyrobce grafik - grafiku proste hrac vidi po celou dobu hrani. Je videt na screenech a v trailerech. Ale treba AI tolik videt neni. Pro filmovy zazitek z kampane jsou kvalitni skripty jistejsi a skutecna vyzva vetsinou prichazi stejne jen od zivych protihracu v MP, takze proc se vlastne delat s nakladnou a slozitou AI, kdyz to hraci ani poradne neoceni?
Ten zbytek je dost specifikum strilecek, kde ale prichazi do hry jeste treba lag atd.

 |   |  Odpovědět
Faka  |  17. 06. 2012 19:56

čím je lepší grafika - tím je náročnější dělat mapy a mise.. kvůli tomu se pak dělají pořád kratší a kratší hry a ideálně v tunelu aby toho nemuseli moc vytvářet grafici.. dřív když byla jednoduchá grafika nebyl problém udělat dlooouhou hru na gigantických mapách, spousty úkolů, skákání, hledání po mapách..

 |   |  Odpovědět
uzivatel_cz  |  18. 06. 2012 14:12

Tak ruzne sandboxy vznikaji dodnes, to prece nikam nezmizelo.

 |   |  Odpovědět
Cobra  |  19. 06. 2012 13:29

Se sandboxy je problém v tom, že se v nich hráči ztrácejí (bez rozdílu platforem), přestane je to bavit a jdou si koupit jinou hru. A to je nežádoucí chování, protože si nekoupí datadisky, DLC ani pokračování. Je tedy potřeba je vodit za ručičku co nejvíc. Doba, kdy byli hráči ochotni strávit u hry hodiny jen hledáním cesty k cíli úkolu, je dávno pryč (skončila s minulým stoletím). Bohužel někteří starší hráči nedokážou pochopit, že to není konzolemi, ale mentalitou současných hráčů obecně (chybí jim vytrvalost a čas). Pro takové jsou tu TES s modifikacemi a různé hardcore nezávislé hry typu Legend of Grimrock nebo Age of Decadence... Případně by si mohli sundat svoji PCčkářskou čelenku z očí a zahrát si Demon Souls, Dark Souls nebo Dragons Dogma, které naprosto splňují jejich požadavky (teda kromě toho, že by se museli naučit používat gamepad... hnus, fuj, nemyslitelné)

 |   |  Odpovědět
uzivatel_cz  |  15. 06. 2012 21:08

Vypadaji snad hry 24x lepe? A neni to nahodou Nvidia, ktera se nekolik let bije do prsou, jak jejich "urcite uz ten pristi" mobilni cipset bude mit grafiku jako soucasne konzole a vydava to za neco naprosto uzasneho.
Proste se hochum asi nepovedlo licencovat svuj design pro zadnou z novych konzoli.

 |   |  Odpovědět
Medard22  |  15. 06. 2012 22:20

Epic ukázal možnosti nového UE4 enginu ... a pak přišel Square-Enix a ukázal Agni´s Philosophy.

 |   |  Odpovědět
nikolaj  |  16. 06. 2012 01:15

Prostě si jen nepochopil ,že hry by mohli vypadat 24x lépe kdyby konzole svoji naprosto nesmysnou koncepcí (nejsou mezi sebou kompaktibilni nejde upgrade) nebrzdili vývoj. Vždit jestě nemáte nic coby se vyrovnalo myši.. jestli skákani u infantilních her říkáš pokrok tak ja ne...

 |   |  Odpovědět
Jirka  |  16. 06. 2012 09:31

Nejde upgrade to protože my žádnej upgrade nepotřebujeme, debile, já si na Xboxu z roku 2005 zahraju Zaklínače 2 nebo Crysis 2, ukaž mi, jak si to ty zahraješ na PC z roku 2005!

 |   |  Odpovědět
uzivatel_cz  |  17. 06. 2012 16:26

farmville, ale asi se to bude skubat

 |   |  Odpovědět
eee  |  16. 06. 2012 13:55

To neni nesmyslna koncepce, ale koncepce jejiz vyhody prevazuji nad nevyhodami a diky cemuz je uspesnejsi nez koncepce pc. Konzole vyvoj nebrzdi. Nezapomen ze vyvoj neni zadarmo. Na pc se vyvoj zastavil, protoze ho nelze ufinancovat, proto se na pc platforme ceka na to, s cim prijdou konzole. Na konzolich je vyvoj pomalejsi nez by mohl byt na pc, ale diky tomu je ekonomicky zvladnutelny. Mys ke konzoli jde pripojit, ale vubec se neujala, protoze je zavisla na pracovnim stole a jako takova se vubec nehodi do obyvaciho pokoje, pro ktery jsou konzole urceny. V tomto prostredi neni nic co by prekonalo gamepad, ani na pc.

 |   |  Odpovědět
nikolaj  |  17. 06. 2012 18:01

Není důvod kupovat si walkmena kdyz to samí umí mobil .. o tom je cela diskuze.

 |   |  Odpovědět
Cobra  |  19. 06. 2012 13:49

Opravdu? A co když by přehrávač uměl přehrát třeba FLAC a mobily to neumí? A nebo co když bude moje babička chtít poslouchat hudbu na procházkách, ale ovládání mobilu je na ní moc složité?

Jsou to sice dost debilní příklady, ale na ilustraci situací, kdy jsou konzole vhodnějším, myslím stačí - kvůli exkluzivkám a kvůli jednoduchosti "vložím médium a hraju".
A že tě exkluzivky nezajímají? No a co? Mě zajímají...
Pro spoustu hráčů by byla konzole navíc vysvobozením od přeinstalovávání zavirovaného kompu a od řešení nefungujících her, protože si nejsou schopni udržovat PC v aktualizovaném a nezabordeleném stavu.

 |   |  Odpovědět
Cobra  |  19. 06. 2012 14:10

Mimochodem, díky tomuhle přístupu se rozšířily tzv. "herní" notebooky, které jakýkoliv vývoj v oblasti grafiky ne brzdí, ale spíš naprosto znemožňují.

 |   |  Odpovědět
Andrew  |  19. 06. 2012 11:25

jediny, kdo brzdi vyvoj, zvlaste na PC, jsou samotni hraci; zvlast tady u nas je to typicky pripad, kdyz si vetsina hracu hry pouze stahuje ale nekupuju

 |   |  Odpovědět
eee  |  15. 06. 2012 15:16

Honba za vykonem je hloupost, ktera udelala z pc herni platformy minoritni zalezitost. Kdyz si clovek vybira treba osobni auto, tak take nekouka jen na vykon motoru. Dobra a zabavna hra se da udelat i prí slabsi hardware. A na konzolich dodnes vychazi hry, po nichz pc hraci touzi.

 |   |  Odpovědět
nikolaj  |  15. 06. 2012 16:56

1) PC má víc hráců než všechny konzole dohromady (jen WOW 10 milionu + další hromady lidi hrajou LoLko Diablo je toho mraky . tvuj pocit prameni z toho ze lidi s PC nekupuji hry kazdej mesic ale u jedny vydrzej i par let (nevychazej tady totiž sracky pro "obcasny hrace" jako na konzole) Navic spousta lidi hraje free hry v prohlizeci takze to nemuzes brat podle prodeju aaa tytulu.
2) neni ani jedna hra pro konzole po který bych toužil. jste 14 let pozadu jedina konzole ktera prekonala pc byla ps1.

 |   |  Odpovědět
4hill  |  15. 06. 2012 17:20

spíš jsi měl napsat že drtivá většina pcčkářů si hru "ukradne"!

 |   |  Odpovědět
eee  |  16. 06. 2012 08:13

PS3 se prodalo pres 60 melounu, XBoxu rovnez a Wii pred 90 melounu. Nejvetsi prodeje her se realizuji na konzolich. O uspesnosti platformy ale stejne nerozhoduje pocet hracu, ale ekonomicke vysledky prodeju her. A proto se vydavatele zameruji vetsinove na konzole. WoW je jedna z mala uspesny her, jejiz uspech se mnozi pokousi napodobit, ale neuspesne. Je to vyjimka, nikoli pravidlo. Smir se se skutecnosti, ze pro herni prumysl je pc okrajova platforma. Kdyby to bylo naopak neexistoval by problem "konzole brzdi vyvoj pc her", tak jako neexistoval driv.

Ty nejsi reprezentativni vzorek. Urcite ale vis o rade petic pc hracu, kterymi zadaji porty ruznych konzolovych pecek na pc.

 |   |  Odpovědět
Mitelin  |  15. 06. 2012 17:01

WTF cos to posim rek za hloupost je rozdil mezi hrou co by si PC hrac chtel zahrat a tim ze okud by tuhle hru dali opravdu na PC tka by jim to nikdo nekupoval a z AAA tytulu by byl B
Fakta
AI
PC má 10-20x lepsi AI a jeji dovednosti
Ovládání
NPC na konzolich cumí 2-3 s nez na vas zacnou strilet aby ste meli cas zamirit na PC naopak npc (pokud nehrajte na easi) se znikym neparají zadne automaticke zamerovaní neumite mirit zbohem
Rozlišení Už cca 4 roky jedu na 1600 - 1200 neumel bych si predstavit hrat hru na 1200 -1024
SVET DETAJLI A HRATELNOST
COnzole maji vsechny lokace pred nacteny a vypadají jako velke prostory ale jde vetsinou jen o jednu cestu PC hry mívají cest casto nekolik ruzne odbočky s mnohými detajli
OBtížnost
conzolovy hry dokaze dohrat i cvyčena opice zatímco na PC musite používat mozek rychlost reakce a presnost
Hry typu resistance vypadají na konzolích krásne a zaujmou i PC hrace jenze kdyby je dali v takoveto podobe na pc tak by prumerny hac dohral hru stylem HEAD SHOT HEAD SHOT HEAD SHOT na cumici afkujici npc za 4h popravde sem PC hrac a konzoli sem dostal do ruky akorad u kamose a dohrat rezistance co sem do te doby vzivote nevydel nam trvalo neceli 3 h coop jako 1500 kč za 3 h hraní ? to už si radsi zajdu do bordelu nedejboze jak by to vypadalo na pc

Konzolove hry občas vypadají hesky ale sou to nafoukle bubliny uvedomte si ze prumerna pc AAA hra trva 10-18h casu kdys udelate port na konzole cas se uvadi kvuli ovládání na 24-36h kdys vezmete conzolovou hru 10-18h na pc dostanete 4-8h cos se nevyplati herni studija to vy a tak protlacujou predrazeny nekdy hesky ale porad shity na conzolisty protoze popravde kdo utratí 20 000 kč za 256 mb ram 2 jadro na 1.6 gh 1 jadro integrovany grafiky a 80g ten koupi uplně všechno

 |   |  Odpovědět
wtf  |  15. 06. 2012 17:19

Bože kolik ti je ?
Soudě podle gramatiky a pravopisu tak 10.
A co znamená tohle "utratí 20 000 kč za 256 mb ram 2 jadro na 1.6 gh 1 jadro integrovany grafiky a 80g"
Za 20000 Kč máš konzole 3 !
Ukaž mi počítač na kterém si bez problému zahraješ jakoukoli hru a bude stát 6-6500 korun.
U konzolí tomu tak je, ať už si koupíš jakoukoli hru prostě ti na tom poběží.
A od kdy se kvalitní hra soudí podle toho jak vypadá ?
Hra může být zábavná i když není po grafické úrovní dokonalá.
Nejsem žádný velký hráč, ale pár her už jsem odehrál a je jedno jestli na PC, XBOX nebo PS a grafika je podle mě jen vedlejší. Pokud je hra zábavná Tak si jí zahraju i po pěti letech kdy je po grafické stránce notně za zenitem.

 |   |  Odpovědět
David  |  15. 06. 2012 17:22

A co Gran Turismo, Uncharted, The last of us, God of war, Kilzone? Tohle všechno a ještě mnohem víc mohou závidět PS hráči nám konzolistům. Nevím o žádné PC hře která by se Gran Turismu aspoň přiblížila. Nevyhovuje ti lehká obtížnost? Zkus si stáhnout emulátor PS2 a zahrej si GoW na nejvyšší obtížnost! To ti u toho rupnou nervy!

 |   |  Odpovědět
Faka  |  15. 06. 2012 23:20

rFactor 1 + rFactor 2.. je o několik levelů a galaxií tak trochu jinde než GT série a konkrétně já protože mám rád hyperreal závodní simulátory + online střílečky + half-life sérii - mám PC

 |   |  Odpovědět
Marek Hrotek  |  28. 06. 2012 18:40

Přesně tak, tohle Vám konzolistům závidím a jak "stárnu" no je mi 18 , tak bych už také uvítal nějáké to PS3 či Xbox. U Xboxu se těším, až Kinect dovedou k dokonalosti po zhruba týdenním zkoušení co si ho kupovala má bývalá přítelkyně mi nejvíce vadila časová podleva, nutno však podotknout, že Kinect jsme kupovala když to byla novinka a moc her na ní nebylo, takže nevím jak je to těd. Co se týče her měl jsem PSP 3000 , takže jsem si zkoušel exuluzivní hry pro konozole jako GT5, God of War, Little big planet apod. a pokaždé když jsem to hrál pamatuji jak jsem si vždy chtěl zahrát ty samé hry na PS3. Nebo bych chtěl taky porovnat Forzu a GT 5 co se týče provedení aut a jizdního modelu i když ten bude lepší u Forzy, že?

 |   |  Odpovědět
pika  |  15. 06. 2012 17:23

Vyhráváš cenu za odvahu.Takhle veřejně ukázat svou hloupost to zaslouží.

 |   |  Odpovědět
David  |  15. 06. 2012 17:55

Ne díky, ty si ji zasloužíš mnohem víc :)

 |   |  Odpovědět
Cobra  |  19. 06. 2012 13:16

Podle odsazení příspěvku to nebylo na tebe, ale na Mitelina nebo jakou má ten magor přezdívku.

 |   |  Odpovědět
eee  |  16. 06. 2012 08:33

Hlouposti jsi napsal ty. Jen pro upl ost, na pc hraju zhruba od roku 1991, na konzoli od roku 2009. Na pc hraju v 1920x1200 zhruba 5 let a na televizi nemam nejmensi problem s 720p.

Vetsina dnesnich pc her je port z konzoli. Pravda, az na vyjimky se moc nekupuji, stejne jako ty nativni.

AI je ve hrach zpravidla hloupa a to bez ohledu na platformu, pc v ni nijak neexceluje. O hrach na konzolich toho moc nevis nebo jsi je videl hrat na easy.

Konzolovy hry dokaze hrat cvicena opice stejne jako na pc. Radu aaa titulu mam na pc i ps3 a az na ovladani v tom neni problem. Hard ore hry jsou hardcore na vsech platformach. A treba obdobu v obtiznosti dark souls jsem na pc jeste nevidel.

A stejne jako projevujes neznalost konzolovych her, tak projevujes ne nalost cen konzoloveho hardware. Pokud to ma byt vtip, tak mam lepsi, na pc jsem kupoval 8MB ram za 15 000 Kc.

 |   |  Odpovědět
Johnyz  |  15. 06. 2012 15:12

ještě, že mi stačí piškvorky a hledání min

 |   |  Odpovědět
...  |  15. 06. 2012 14:10

Takže výjde konzole, co bude mít půl roku super HW, pak bude překonána a dalších 10 let bude brzdit vývoj

 |   |  Odpovědět
uzivatel_cz  |  15. 06. 2012 21:10

Vzdyt si jen predstavte, jakou mohly mit grafiku treba SC2 nebo D3, kdyby je nebrzdily konzole...

 |   |  Odpovědět
ulmes  |  16. 06. 2012 09:50

Jestli sis ty hlupáku to dobře přečetl, tak to bylo ukázané na kartě za 27000. A já si myslím,že ty máš kartu tak do 5tis. a nevěřím,že by vývojáři dělali hry pro GK za 27000. Tak přemýšlej dřív,než něco napíšeš.

 |   |  Odpovědět
...  |  17. 06. 2012 21:40

Ty ses nám tu ale rozčertil

 |   |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor