Penta, Hexa, Nexa...

Bylo nebylo, nastalo jednou jedno krásné odpoledne, a to odpoledne mělo být posledním odpolednem roku 2999. A takovéhle odpoledne, kor na planetě Zemi, to byl prostě pohled, jedna, možná i dvě radosti (spíš jedna). A proč že je tak krásné, to odpoledne? Inu, to proto, že je přeci na Zemi ráj. Copak vy to ještě nevíte?
Penta, Hexa, Nexa...
Země se stala nesourodým pulzujícím klubkem všeliké intergalaktické aktivity. Populace složená jak z původních lidí, tak i příchozích emzoňů, ufonů, alienů, a kdo ví, čeho ještě, přetvořila tvář planety v něco dosud nevídaného. V podstatě ve změť chladného betonu, pružných polymerů a blýskavé oceli. Vzduch prýští do atmosféry součinností desítek a stovek precizně provedených biosfér, které visí (doslova) několik kilometrů vysoko v modrých (?) oblacích. Život prý nikdy nebyl krásnější než "dnes".

NexagonNexagon

Samozřejmě, že vždycky nebyla matička země tolik mírumilovná. Byly časy, kdy byste na ni ani vesmírného psa Slintu nevyhnal, natož se na ní osobně dopravovat. Předchozí války stály miliardy životů a biliony dnů lidské práce. Věčný mír nastal teprve tehdy, když se podařilo všech ty ošklivé, hnusné, zlotřilé, slizké, a kdo ví jaké ještě, zločince světa přemístit na speciální místo. Tedy místa. Toho bylo samozřejmě dosaženo nějakou uhlazenou celosvětovou "mírovou" dohodou, která ovšem dnes není předmětem našeho zájmu. Důležité je, že ona "místa" jsou nazývána PODy. Jsou to jakási "nápravná" zařízení, obíhající planety na vysokých oběžných drahách, kde jsou vězni drženi v jakési stázi, dokud není uznáno za vhodně vpustit je zpět do "normální" společnosti. Jenže takhle to, jak jistě sami uznáte, ani zdaleka není zábavné. No ono taky proč by mělo být vězení zábavné, že? Je však jiná doba a ta si žádá i jiné mravy, a tak se věznice přelomu třetího tisíciletí stávají jakýmisi arénami. Jednoho dne se totiž politikům vězňů "zželelo", a tak se podařilo prosadit návrh zřejmě jakéhosi masochistického opilce, aby si vězni mohli svou cestu za svobodou vybojovat.

NexagonNexagon

Mno a to je celý základ hry Nexagon: The Pit, chystané 3D real-time akce od společnosti Strategy First, která by měla vyjít již na podzim tohoto roku. Za zmínku jistě stojí technické parametry hry, konkrétně třeba engine. Ten totiž bude umožňovat jednu překrásnou věc, totiž ničit. Tedy, to by nebylo až tak překvapivé, jenže on vám dovolí zničit téměř úplně všechno, a to už docela překvapivé je. Objekty tedy budou moci být rozbity, vyhozeny do povětří, rozlámány, rozmláceny a jinak "ovlivněny". Každou zeď, každé dělo, výtah či sochu bude možné zdemolovat. To pak samozřejmě také v některých případech ovlivní další taktické postup hry (konkrétně pokud si třeba zničíte výtah, který byl jedinou přístupovou cestou do nějaké klíčové lokace, prohráli jste:).

Málem bych opomněl zmínit základ celé hry, totiž tzv. Sanctum. To bude vlastně vaše základna. Z ní budete moci nakupovat nejrůznější objekty (děla, zdi, pasti, zbraně, atd.) a poté je rozmisťovat po bojové ploše. K tomu všemu však samozřejmě bude něco nutné, a to něco se v tomto případě jmenuje Síťové kredity (prostě many, prachy, dolárky, hlína, modrý papírky, drobty, znáte to...). Co je zajímavé je skutečnost, že jednotky budou přenosné mezi misemi a budou získávat zkušenosti.

Samozřejmě, že ve hře bude přítomný multiplayer, zcela jistě přes internet, ne tak úplně jistě i LAN. Jak již bylo řečeno, hra vyjde na podzim tohoto roku.

Nejnovější komentáře

Jízdní řády Bileto

NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY

Foto režim Spider-Mana je úžasný. Podívejte se, co tvoří hráči ze světa

Foto režim Spider-Mana je úžasný. Podí…

Nejen, že je nový Spider-Man pro PS4 skvělou adaptací komiksu. Ještě přináší i boží foto režim.

13.  9.  2018 | | 8 N/A
Marvel

Marvel's Spider-Man: nejlepší pavouk, …

Spider-Man je ukázkovou herní prací hned z několika ohledů. Ale ten New York je prostě špica!

6.  9.  2018 |
Žádost o ruku ve Spider-Manovi neklapla, pár se rozešel před vydáním

Žádost o ruku ve Spider-Manovi neklapl…

Fanoušek poprosil Insomniac o možnost požádat přítelkyni o ruku velmi originálním způsobem. Vývojář vyhověl a nevědomky vytvořil jeden z nejsmutnějších easter eggů.

12.  9.  2018 | | 3 N/A
Rozhovor: Bohemia Interactive o DayZ, novinkách a budoucnosti hry

Rozhovor: Bohemia Interactive o DayZ, …

DayZ je ve vývoji už opravdu dlouho. Naštěstí se na něm stále pracuje a jak nás vývojáři z Bohemia Interactive na Gamescomu ujistili, mají hodně plánů, co se hrou chtějí dělat.

7.  9.  2018 | | 8 N/A
F1 2018: věrohodné pálení pneumatik (recenze)

F1 2018: věrohodné pálení pneumatik (r…

Codemasters jsou mistři závodních her a letošní ročník formulí patří k tomu nejlepšímu. Skoro.

16.  9.  2018 | | 3 N/A