Perry Rhodan: Myth of the Illochim – kosmonaut detektivem

Přidat další názor  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  zobrazit bez stromu  |  nových příspěvků: 4

Diskuze k článku

Paegas  |  31. 07. 2008 01:22

Opravdu je tohle dobré vyčítat u žánru, který není postaven na evoluci, ale na příběhu, rozhovorech apod.?? Navíc adventur je tak málo! To druhá každá FPS je stejná, navíc jich vyjde 100x více než adventur a ještě ke všemu FPS o ničem není, ale nikdy jsem to v temných stránkách nečetl.. Nechápu, že to můžete vyčítat zrovna zde..

 |   |  Odpovědět
avatar
31. 07. 2008 09:24

Mě by stačil nějaký nový nápad, třeba více způsobů řešení nebo tak něco - Fahrenheit, Dreamfall a další dokázaly, že to jde. Navíc je tento zápor spíše minoritní - ostatní věci mi vadily mnohem víc. Jinak bych snad adventury ani nehrál (třeba Posel Smrti mě dostal zajímavým příběhem, atmosférou a logickými postupy)

 |   |  Odpovědět
Paegas  |  05. 08. 2008 19:24

Dreamfall ani Fahrenheit nejsou point&click adventury! Přeci žánru p&c adventurám nemůžete vyčítat, že jsou p&c adventury! Tolik mě bavěj a když jednou za uherský rok konečně nějaká vyjde vyčítáte tomu, že vůbec vyšla! Vždyť Dreamfall je jen tupá hra, proti např. Longest Journey..

 |   |  Odpovědět
avatar
05. 08. 2008 22:00

Říkám, že mě vadí více jiné věci, než onen zmíněný nedostatek inovace... A nevyčítám, že vyšla, udělil jsem nadprůměrné hodnocení - hra mě bavila.

 |   |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor