Peter Molyneux se v Microsoftu cítil kreativně ultačovaný

V novém studiu 22 Cans hodlá vytvořit svou zatím nejlepší hru.
Peter Molyneux se v Microsoftu cítil kreativně ultačovaný

Peter Molyneux, tvůrce legendárních her jako Theme Park, Dungeon Keeper či Black & White, se v Microsoftu údajně cítil kreativně utlačovaný. To byl jeden z hlavních důvodů, proč založil nové studio 22 Cans, se kterým - jak ostatně doufá - se vrátí na designérský vrchol. Jeho nejlepší hra jej prý teprve čeká.

"Co se kreativity týče, byl jsem jako v polstrované cele," řekl Molyneux v rozhovoru pro Develop. "Microsoft byl tak opatrný. Byl tak hodný. Neustále vás podporuje. Nic, co jsem udělal, mě nemohlo ohrozit, ať už po kreativní nebo psychické stránce. Nebezpečí bylo dávno pryč. Měl jsem tuhle touhu vytvořit něco opravdu speciálního a zároveň jsem cítil, že jsem kreativně tak trochu utlačovaný. V tu chvíli jsem si uvědomil, že musím odejít."

peter_molyneux.jpg

Mezi současnými pracovníky 22 Cans nechybí třeba i bývalý programátor Lionhead Studios, Dimitri Mavrikakis. Molyneux však aktivně hledá další posily. Zaměřit se pak chce na tituly, které by hráči brali spíše jako koníček. Jako příklad uvedl Minecraft.

"Nemyslím si, že jsem udělal svou nejlepší hru. A ani jsem neudělal jednu z nejlepších her všech dob, je to tak?

"Věřím, že mě vše zavedlo do tohoto okamžiku. Věřím, že svou nejlepší hru teprve udělám."

Zdroj: Develop
Jízdní řády Bileto

NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY

Foto režim Spider-Mana je úžasný. Podívejte se, co tvoří hráči ze světa

Foto režim Spider-Mana je úžasný. Podí…

Nejen, že je nový Spider-Man pro PS4 skvělou adaptací komiksu. Ještě přináší i boží foto režim.

13.  9.  2018 | | 8 N/A
Marvel

Marvel's Spider-Man: nejlepší pavouk, …

Spider-Man je ukázkovou herní prací hned z několika ohledů. Ale ten New York je prostě špica!

6.  9.  2018 |
Žádost o ruku ve Spider-Manovi neklapla, pár se rozešel před vydáním

Žádost o ruku ve Spider-Manovi neklapl…

Fanoušek poprosil Insomniac o možnost požádat přítelkyni o ruku velmi originálním způsobem. Vývojář vyhověl a nevědomky vytvořil jeden z nejsmutnějších easter eggů.

12.  9.  2018 | | 3 N/A
Rozhovor: Bohemia Interactive o DayZ, novinkách a budoucnosti hry

Rozhovor: Bohemia Interactive o DayZ, …

DayZ je ve vývoji už opravdu dlouho. Naštěstí se na něm stále pracuje a jak nás vývojáři z Bohemia Interactive na Gamescomu ujistili, mají hodně plánů, co se hrou chtějí dělat.

7.  9.  2018 | | 8 N/A
F1 2018: věrohodné pálení pneumatik (recenze)

F1 2018: věrohodné pálení pneumatik (r…

Codemasters jsou mistři závodních her a letošní ročník formulí patří k tomu nejlepšímu. Skoro.

16.  9.  2018 | | 3 N/A