Malý důraz na příběh? Možná mi paměť už neslouží, ale v X-comu to bylo jen "zabijejte ufony a pak zničte jejich základnu". Kdežto v PP pomalu zkoumáte, kde se vzal Pandoravirus atd...
Co mi přijde divný, jsou ty frakce. Jako herní prvek je to dobrý, to jo. Ale Země v háji, hrozí nám vyhubení a stejně se najdou tři frakce, pro které je boj mezi sebou důležitejší než nelidský protivník...
A dost mě sere obtížnost. Hraju na nějakou tu základní doporučenou (tuším druhá nejnižší). Hru jsem dvakrát rozehrál blbě, protože jsem se s ní seznamoval. Na potřetí rozehráto myslím dobře, ale stejně - měl jsem 8 vojáků. Protivníci jsou skoro s každou další misí tužší, ale dá se to. Nicméně, když máte příběhovou misi na druhé straně planety, tak než doletím tam a zpět, tak mi 100 % přijde útok na základnu. Tak jsem rozšířil vojáky na 12, mám dva týmy se 4 zkušenýma a 2 nováčkama, jeden tým sedí na základně a brání ji a zbytek lítá po světě. Ale 6 vojáků proti třeba i 3x větší přesile je prostě zoufale málo a navíc už mi začínají docházet zdroje...