PlayerUnknown's Battlegrounds: v jednoduchosti je síla (recenze)

Pavel novak  |  12. 01. 2018 19:21

To jste klesly do pekne stoky kdyz reklamu uz cpete primo do recenze , co prijde dal pouze reklamni clanky? Proc se vubec obtezovat psanim recenzi kdyz staci prevzit reklamni kecy vyrobce vy ubozaci.

Odpovědět  |   |

Nejde o reklamu, nýbrž o krátké představení notebooku, na kterém budeme testovat většinu PC her pro cestovní účely. Jde o první cestovní okénko, takže bylo potřeba představit i stroj. V dalších už budeme popisovat pouze hru.

Příspěvek byl 1× upraven, naposled 12. 01. 2018 20:45

Odpovědět  |   |
Honza  |  14. 01. 2018 11:23

Vy jste za přečtení toho článku platil, že vás to tak rozčiluje?

Odpovědět  |   |
Tomáš  |  14. 01. 2018 13:29

Já si nemůžu pomoct, jakkoliv ta hra může být skvělá po grafické stránce mi to připadá jako naprostý propadák. Textury mají malé rozlišení, ztvárnění trávy a země je tragické u kamenů a různých povrchů je mizerná teselace. Jako celek mi to připadá jak hra 5 let stará i když byla primárně vyvíjena pro PC takže nechápu proč. Vývoj her vždy brzdí 2 věci: slabý HW konzolí a neskutečně sprasený port na PC, kde i podprůměrná hra vyžaduje vysoce nadprůměrné nároky na výkon.

Odpovědět  |   |
Ell  |  14. 01. 2018 14:10

Vývoj her ze brzdí slabý HW konzolí? Co to meleš? Tahle konkrétní hra snad pokud vím odstartovala púvodne na PC a zádná konzole s tím v tu dobu nemohla mít absolutne nic spolecného. O zpraseném portu se dá hovorit jen v prípade Xbox verze PUBG kterou ted tvúrci nabízejí majitelúm Xboxu v Game Preview programu. Zvazuj co píšeš, kdyz víš kulový. . jo a zase ta grafika. . ty chudácku, natri si s tou grafikou chleba a sezer ho kdyz ti jde tak strašne o prezití nebo co. PUBG má vynikající hratelnost, která práve ze mnohonásobne previšuje svoji vzhledovou stránku. . to je ale zbytecný ríkat nejaké PC master race lame, která staví grafiku na piedestal. Clovek který kupuje knízky hlavne kvúli obalu jejich obsah asi nikdy neocení. Doporucuji zahnat stres u klávesnice s myší, není lepší zpúsob jak si odrovnat záda i oci. Adios!

Odpovědět  |   |
Ujo Dunko  |  14. 01. 2018 14:44

8-18 fps na Xbox verzii aj po novom patchi GG Xbox

Odpovědět  |   |
Tomáš  |  14. 01. 2018 20:40

No ty máš asi velký problém s porozuměním textu viď? Ta část o brždění vývoje her byla obecná a k PUBG se vůbec nevztahovala. A to že konzole kvůli slabému HW nebrzdí vývoj her? No to teda brzdí PS3 tu s námi byla 7 let, za tu dobu PC byly výkonově někde úplně jinde, to že tu máme letos PS4 Pro neznamená, že za 2 roky už zas nebude brzdou vývoje protože HW zastará a bude hluboce za výkon PC tak jako tomu ovšem bylo u každé konzole. Ohledně portů taktéž nebylo míněno k PUBG, ale k většině ostatních her, které se dnes bohužel vyvíjejí pro konzole a poté portují na PC a většinou dost špatně. Ohledně PUBG ano hra má dobou hratelnost, ale grafická stránka se mi prostě vůbec nelíbí je zastaralá. K ničení zad a očí, ve zkratce A: Existují ergonomické židle, B: PC lze připojit i k televizi a hrát z gauče, C: Televize ničí oči stejně jako monitor pokud u ní člověk tráví celé dny. Malé rýpnutí na konec: Mám rád graficky úžasné hry na maximální detaily, rád je hraju a co je nejdůležitější mám na čem:) V pořádném herním PC stojí větráčky to co celá konzole, ale když na to máš a rád si zahraješ není co řešit...

Odpovědět  |   |
xind  |  15. 01. 2018 06:51

jo je to super hra