Playstation 5 je mistrovské dílo systémového designu, tvrdí Epic Games

Nová konzole se mezi vývojáři a herními společnostmi rozhodně těší velké oblibě.

Konzole Playstation 5 se ještě ani nedostala na trh a už ji chválí celá řada herních vývojářů a společností, které s ní přišla do styku. Jedním z čerstvých obdivovatelů je viceprezident inženýrské divize v Epic Games, Nick Penwarden, který poznamenal, že je konzole PS5 "mistrovským dílem systémového designu". 

Stalo se tak v rozhovoru pro Official Playstation Magazine a Penwarden mimo jiné přispíval k vývoji technologického dema Unreal Enginu 5, které běželo na konzoli Playstation 5. 

"Playstation 5 je špičkovou technologickou platformou," řekl Penwarden. "Nejen, že jde o velký skok ve výpočetním a grafickém výkonu, ale je také revoluční z hlediska technologie ukládání a komprese dat, což přinese zcela nové druhy her a zážitků."

"Nová generace grafiky a zpracování dat dokáže udělat hry nejen mnohem zajímavější a bohatší, ale hlavně dovolí vývojářům vytvářet zcela nové koncepty hratelnosti, které mohou zplna využít plně dynamická prostředí, osvětlení, fyzikální zákony, chytřejší umělou inteligenci a lepší multiplayerové prvky," dodal Kim Libreri, CTO v Epic Games. 

Ostatně právě nová generace SSD disku konzole Playstation 5 byla jedním ze základních pilířů marketingu a propagace nového hardwaru. Uvidíme tedy, zda opravdu půjde o tak důležitý pokrok, jak Sony tvrdí.

Diskuze (7) Další článek: Kojima pracuje na novém projektu, možná půjde o Death Stranding 2

Témata článku: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,