Počítačová hra bez hranic – sen nebo realita?

Přidat další názor  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  zobrazit bez stromu  |  nových příspěvků: 8

Diskuze k článku

omarion  |  10. 02. 2003 19:25

http://www.engr.ncsu.edu/news/news_articles/gaming.html

http://liquidnarrative.csc.ncsu.edu/

 |   |  Odpovědět
Roman Plášil  |  07. 02. 2003 20:41

Uvažoval jsem o tom udělat takovou hru jako open source. Snad, někdy...

 |   |  Odpovědět
Kunowski  |  07. 02. 2003 15:49

No, nemyslim, ze by se podobny projekt podarilo dotahnout do konce, ale i tak preju autorum hodne trpelivosti a napadu

Jsem spis rozpacity z toho, jak je napsan samotny clanek - CO je to za hru, KDE o tom autor ziskal informace, KDO na tom pracuje? Informace typu "revolucni titul americkych vedcu" nebo jakasi "LN Group" mi skutecne moc nepomuzou. Myslim, ze je to clanek o nicem - jenom mi pripomnel, jak moc se tesim, az dneska vypadnu od pocitace a hura do hospody!

 |   |  Odpovědět
wanven  |  07. 02. 2003 12:16

Je jisté,že se musí do budoucna jít tímto směrem,jinak hry na sebe nebudou poutat pozornost.Vše se musí vyvíjet,jinak to omrzí.Ale nejsem si jistý,jestli to tito pánové zvládnou.Asi je na to ještě příliš brzo,někdo ale musí začít a i když hra nebude mít velký úspěch,najdou se další,kteří budou pokračovat a výsledek se dříve či později dostaví.Je to prostě nevyhnutelné.

 |   |  Odpovědět
Rudidlo  |  07. 02. 2003 09:19

Právě nelinearita příběhu je to, co dnešním hrám chybí. Občas se objeví několik perliček, které příběh poměrně dobře větví, nicméně si budeme muset počkat na to, až větší herní giganti pohltí menší větší giganty nebo až budou hry (stejně, jako např. informační systémy) vytvářeny modulárně. U počítačových her je modulárnost pouze na úrovni grafický engine <-> hra, ale chtělo by to spíše rozdělení grafický engine<->engine počasí<->engine charakterů<->databázový engine<->engine základních poměrů ve hře (globální nastavení společenského systému)<->engine interaktivity s prostředím.

 |   |  Odpovědět
Pavel  |  07. 02. 2003 07:16

Hahaha - neni dnes prvniho aprila?

 |   |  Odpovědět
Clown  |  07. 02. 2003 00:18

Tento projekt právě díky malému množství předpřipravených událostí moc nezaujme.Aby člověka taková hra bavila,potřebuje příběh.Aby hra byla tak flexibilní a zároveň zábavná a měla příběh(i kdyby si ho postava tvořila postupně) tak by KAŽDÁ počítačem řízená postava MUSELA mít svůj cíl,charakter a hodnoty které by dodržovala.To není zatím moc dobře možné.A myslím,že na to enreal engine namá.Ale nechme se překvapit.Když to vyjse bude to pecka.

 |   |  Odpovědět
Rudidlo  |  07. 02. 2003 09:14

Unreal engine je tu zmíněn po stránce grafiky, ne?

 |   |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor