Podívejte se, jak by vypadal Mirror's Edge 2 na Unreal Enginu 4

Na internetu se objevily zajímavé screenshoty, které nám ukazují možnou grafickou alternativu k Frostbite 3 enginu, použitém v chystaném pokračování Mirror's Edge.

První díl série od DICE běžel na upraveném enginu Unreal 3, zatímco druhý díl využije sílu Frostbite 3 enginu, který si s FPS žánrem rozumí více než dobře. Také však přemítáte o tom, jak by mohla hra vypadat, pokud by zůstala věrná Unrealu?

Nový Mirror’s Edge nabídne více možností a otevřený svět

Nový Mirror’s Edge nabídne více možností a otevřený svět

Inu, níže můžete vidět několik screenshotů prostředí ze hry Mirror's Edge 2, vytvořeného v Unreal Enginu 4. I když se podle tvůrce stále jedná o rozpracovaný projekt, již nyní lze vidět slušné výsledky. Co myslíte, na čem by hra běžela lépe?

mirror-edges-unreal-engine-4-image-1.jpg mirror-edges-unreal-engine-4-image-2.jpg mirror-edges-unreal-engine-4-image-3.jpg

mirror-edges-unreal-engine-4-image-4.jpg mirror-edges-unreal-engine-4-image-5.jpg