Podívejte se, jak by vypadal Mirror's Edge 2 na Unreal Enginu 4

Přidat další názor  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  zobrazit bez stromu  |  nových příspěvků: 5

Diskuze k článku

01. 04. 2014 08:45

Nemám rád Frostbite engine. Nevím jak to popsat, ale prostě se mi s ním nehraje dobře.

 |   |  Odpovědět
Mitelin  |  01. 04. 2014 00:06

tak logicky UNREAL ENGINE je zamereny na svetla textury ergo z dalky vsechno vypada krasne akorad zblizka najdete hnusne low poligon modeli dohanene svetelnema shaderama

Cryengine 3 na dalku nevypada tak dobre ale z bliska diky teselaci a obrovskemu poctu objektu sou detajli naprosto neuveritelne

Takze vzhledem k tomu ze je to konzolovka tak logicky sahli po UE protoze by CE ten plastovej srot neutah

 |   |  Odpovědět
Milan 25  |  31. 03. 2014 20:24

Fotky od vývojářů a reálná hra jsou většinou (cca 95%) někde jinde třeba Aliens Colonial Marines.Spíš vývojáří vypustili (technologické) fotky, aby se hráči na forech o hře bavily a oni získali někoho kdo jim hru zafinancuje.

 |   |  Odpovědět
Pavel  |  31. 03. 2014 17:37

Obojí vypadá výborně...mně by spíš zajímalo jak by to vypadalo na CryEngine 3...

 |   |  Odpovědět
Pavel  |  31. 03. 2014 17:30

Obojí vypadá výborně...mně by spíš zajímalo jak by to vypadalo na CryEngine 3...

 |   |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor