Podívejte se, jak vypadá Dragon Age: Inquisition na PC

Přidat další názor  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  zobrazit bez stromu  |  nových příspěvků: 13

Diskuze k článku

X6205  |  10. 11. 2014 17:44

Ocenujem ze sa konecne naucili pridat podporu gamepadu do PC verzie, co Bioware sdlhodobo ignorovalo. Mozno tomu dam sancu, vo vypredaji o rok..

 |   |  Odpovědět
Tommi.cz  |  09. 11. 2014 18:53

Počkat, počkat, počkat... tohle vám přijde jako hezká grafika? Jako dobře... Polygonů tam bude rozhodně spousta a vsadím se, že i nějaké nové technologie, ale vám se to takhle líbí? Mám starší PC a jsem zvyklý na ošklivou grafickou stránku, ale tohle je dle mého naprosto... mno divné, když už nic jiného. Možná jsem jen dneska unavený, ale ty stromy, mázlé textury, poměry velikostí. Jsem zmaten

 |   |  Odpovědět
Sort  |  09. 11. 2014 20:36

Souhlas, ty scenerie mi nijek nezaujaly, spíše bych řekl že je to jen na oko udělané, ale celkově neforemné a přebarvené.

 |   |  Odpovědět
kurcatovium  |  09. 11. 2014 21:57

Hlavně to taky vypadá jako pěkný omalovánkový koridor...

 |   |  Odpovědět
Vody  |  09. 11. 2014 22:25

A taky skvělý simulátor, který v soubojích dokáže vyvolat epileptický šok, soudě dle videí

 |   |  Odpovědět
Vody  |  09. 11. 2014 13:45

Tož nikdo nepochybuje, že to bude skvělá grafická podívaná. Spíš jde o to jaká bude hratelnost a příběh, jestli se to víc přiblíží prvnímu dílu, nebo to pojede na vlnách dvojky a budeme tu mít pohřeb nadějný rpg značky v přímém přenosu. A i kdyby, tak to bude aspon pěkně vypadat

 |   |  Odpovědět
09. 11. 2014 15:09

DA:2 měla luxusní příběh a osobně se mi ta změna líbila, dokonce i hratelnost. Jedinýho co na tý hře bylo nejhorší tak lokace a neustálí rojení nepřátel což celkem omrzelo. Ale jinak super hra kterou sem dohrál 2x což se moc často nestavá (DA:o bylo samozřejmě lepší, ale neustálí šťourání do 2 se mi vůbec nelíbí). A co se týče DA:i tak se moc těším, vypadá to skvěle.

 |   |  Odpovědět
Edvin  |  09. 11. 2014 19:52

Teď nevím jestli to myslíš vážně, nebosi děláš srandu.
DA:2 měla příšerný příběh a neuvěřitelné množství chyb a nedodělků. Dokonce to přiznali i sami autoři: http://www.zing.cz/novinky/4919/bioware-prip...

 |   |  Odpovědět
uzivatel_cz  |  09. 11. 2014 20:03

Zadny strach, zatim to vypada na dalsi hluboky pribeh "jsi vyvoleny, sestav armadu/druzinu, zabij arcigaunera, zachran svet a v mezicase mi dones [count] kusu " jako v Origins. Jen se zmeni loga z Wardenu na Inkvizici.

 |   |  Odpovědět
Vody  |  09. 11. 2014 22:26

Taková stará dobrá recyklace příběhu známá třeba z Bleach, jenom nevim, proč by to mělo fungovat u hry.

 |   |  Odpovědět
uzivatel_cz  |  11. 11. 2014 10:07

BioWare pouziva v podstate stejny pribeh stale dokola. Ale ono je to dost dane tim, ze to je presne to, co RPG hraci ocekavaji a na co jsou zvykli ze starsich her.
Odklony od zabehleho formatu se pak ukazuji dost problematicke viz. DA2 nebo treba nektere starsi pokusy Troika nebo Obsidian - jak z toho okamzite nekoukala "epicka" zachrana sveta, sly prodeje dolu.

 |   |  Odpovědět
uzivatel_cz  |  11. 11. 2014 10:08

Misto Obsidian tam melo byt Black Isle.

 |   |  Odpovědět
Vody  |  12. 11. 2014 16:05

Ono záleží jak se ta záchrana světa podá.
Takovej Fallout na to šel pěkně zlehka z blbýho sehnání součástky pro opravu vodní čističky se stalo něco epickýho.
Torment byl o zničení vlastní nesmrtelnosti.
Icewind Dale a Baldurs Gate vycházeli přímo z deskovky hra na hrdiny, tak tam opravdu menší opus neuškodí.
Gothic aj Risen jeli pomalu, nejdřív hra na sebe na malém ostrůvku a pak to přerostlo v něco víc.
KOTOR mělo taky záchranu galaxie, ale jednička byla podaná takovým způsobem, hlavně rozzulení kolem hlavního hrdiny

Ono, když se chce, tak to jde i se stokrát omletým tématem, proto byla třeba záchrana světa v DA 1 zábavná, protože takhle podaná doposud nebyla, dvojka byla strhaná kvůli tomu, že se posrali scénáristi a někdo jim ten rádoby hrdinskej vejšplach povolil vydat.

Pak tu máme Zaklínače, který sice s druhým dílem trochu ztratil dech, oproti prvnímu dílu, ale furt byl někde jinde, než většina dnešních rpg.

Takový Bound by Flame je klasickej příklad toho, jak se dokáže slibný rpg totálně pokazit.
DA si zatím podle zahraničních hodnoceních vede dobře, za což jsem rád. Snad se tvůrci poučili z dvojky a naslouchali hráčům. :)

 |   |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor