Podívejte se na 8 minut z předělávky Dead Space. Systém intenzity napětí má držet hráče neustále ve střehu

Je to jen týden, co se nám Dead Space v novém kabátě předvedl v pořádné ukázce. Vývojáři s blížícím se datem vydání nyní ukázali ještě víc.

Série Dead Space o víkendu oslavila 14. narozeniny. Při té příležitosti vývojáři remaku fanouškům ukázali delší ukázku z hraní. Můžete se podívat, jak bude vypadat Isaacovo prozkoumání vesmírného plavidla USG Ishimura.

V průběhu traileru vývojáři ukazují srovnávací záběry, podle kterých je jasné, že remake bude na pohled vypadat nesrovnatelně lépe. Nezmění se ale jen grafika, ale i design některých míst. Hangár, ve kterém se odehrává první část ukázky, je prostornější. Ke změnám tvůrci přistoupili nejen z toho důvodu, aby prostředí lépe dokreslovalo atmosféru, ale rozložení lokací musí v rámci celé lodi dávat smysl. Během průzkumu totiž nenarazíte na jedinou načítací obrazovku

V nové verzi také najdete vychytávku, které vývojáři říkají Intensity Director. Díky této mechanice budou vyplněny dříve neexistující místa dynamicky se měnícím obsahem. Vše se odvíjí od míry napětí, díky které chtějí vývojáři hráče udržet neustále ve střehu. Zážitek každého hráče se tak v určitých místech může značně lišit. Nemusíte se ale bát, že byste kvůli této mechanice přišli o jakýkoliv z ikonických momentů prvního Dead Space. 

Když vidíme v ukázce obě verze vedle sebe, musíme uznat, že EA Motive bere práci na předělávce opravdu vážně. Pokud půjde vše podle plánu, tak si jejich výtvor zahrajeme 27. ledna příštího roku na PC, PS5 a Xbox Series S|X.

Diskuze (4) Další článek: Nabitý herní rok 2017. Na scénu přišel Switch, Resident Evil chytil druhý dech a odstartoval fenomén battle royale

Témata článku: , , , , , , , , , , , , , , , ,