Podívejte se na detailní představení technologie Ray Tracing z Metro Exodus

Přidat další názor  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  zobrazit bez stromu  |  nových příspěvků: 4

Diskuze k článku

Pepan  |  21. 09. 2018 07:25

Pocitově se mi líbí víc nasvícení bez raytracingu. V některých scénách , kde byly prolinacky bez identifikace typu nasvícení, jsem už nebyl schopen identifikovat, která část je s RT. Jako držím tomu palce a rozdíly tam určitě jsou. Uvidíme co dalsi hry a případně další generace.

 |   |  Odpovědět
orgasmic  |  21. 09. 2018 08:25

Hlavně tohle není pravé RT.
Tohle je jen jiné nasvícení.
Pravé RT odráží světlo z povrchů jako ve skutečnosti, takže takový materiál vypadá skutečný.
Tady se nic takového neděje.

 |   |  Odpovědět
orgasmic  |  20. 09. 2018 21:21

Takže celý RTX je o tom, že někdo rozsvítí

 |   |  Odpovědět
Jirka  |  19. 09. 2018 20:27

Pokud je vypnuto atmosféra a obraz je mnohem lepší, toť můj názor.

 |   |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor