Pohyb po městě v novém Spider-Manovi bude věrohodný a realistický

Pamatujete si na pavučiny v oblacích? Tak na to zapomeňte, Insomniac se drží realismu.
Pohyb po městě v novém Spider-Manovi bude věrohodný a realistický

 

U dřívějších her z univerza Spider-Mana nebylo výjimkou, že se pavučiny při pohybu po městě zachytávali víceméně za oblaka, což nepůsobilo věrohodně. Novinka pro PS4 však má působit mnohem více realisticky, Insomniac zapracoval na animacích a pohybu po městě, aby vše působilo přirozeně. 

Spider-Man: E3 dojmy od pavoučího muže

Spider-Man: E3 dojmy od pavoučího muže

Pohyb pomocí pavučin je tak postaven na fyzikálních zákonech a setrvačnosti, nejvíce pak využijete Spideyho pružnost a hbitost, nedělá mu problém běhat po zdech či využívat parkour a akrobatické dovednosti, takže se dokážete přenést přes jakoukoliv překážku. Nechybí ani další maličkosti v podobě rychlootoček a pomocných pohybů s rychlým výstřelem pavučiny, abyste se neztratili ani v těch nejchaotičtějších situacích. 

Nový pohyb tak bude hodně o tom se s postavou sžít a postupně se učit lépe a lépe ji ovládat, včetně odemykání nových vychytávek a schopností. To samé platí i o soubojích, ve kterých se budete muset neustále přizpůsobovat a využívat prostředí ve svůj prospěch.