amen..
Hraju/studuju hru od vydani, rozhodne pro herni odvetvi dulezity meznik diky tomu ze verejnost seznami s nejakym posunem hernich principu, ale co se tyce samotnyho navrhu, tak neni ani z pulky tim cim by byt mela, design za hrou opravdu na hodne zakladni urovni.
Od spatneho uvodu do hry a misty nesmyslnym UI (coz se v mediich zacalo chvalit jako 'skvele rozhodnuti podporujici komunikaci a mentoring mezi hraci'), pres prazdny klikaci gameplay, po fakt, ze hra vubec nebuduje zadny vztah se svetem, ktery vytvari. Starter pokemon ma smysl presne 0, pritom presne k nemu bych mel mit nejvetsi vztah. Z pokemonu se stava jen nesmyslny item s par cislama, co hrac porovna a bez jakychkoliv vycitek odhodi 'zviratko' co mel predtim, namisto aby to puvodni vychovaval a zlepsoval.
Ze jsou pokemoni vsude ve meste (vazne Praha co 5 minut to novy spawn a staci jen sedet na miste), a kdyz jdu prirodou tak na nic nenarazim. Vodni pokemoni u vody z moji zkusenosti jsou, ale zaroven goldeen/staryou neni problem najit v naprosto suchy oblasti kde nejblizsi potok je desitky kilometru, proste vsechno je vsude (krom farfetchda a kangaschana mb = asie/afrika, to je cely).
Vazne jsem tu hru chtel mit rad, a i kdyz ji doted zkousim a zkoumam, porad nerozumim rozhodnutim ji udelat az takovou jaka je ted. Casual je jedna vec, Empty & Shallow vec docela jina.