Pokračování God of War musí být ještě větší a lepší, tvrdí designér hry

God of War je hrou roku. To ale vývojářům nestačí a další díl prý bude ještě větší a lepší. Dostojí svému slibu?
Pokračování God of War musí být ještě větší a lepší, tvrdí designér hry

Nate Stephens, hlavní designér prostředí v God of War tvrdí, že pokračování epické výpravy Krata s Atreem bude ještě větší a lepší, než první díl severské série. Tým kolem God of War očividně nespí a hráči se prý mohou těšit na opravdu epický zážitek, ve kterém se budeme moci těšit i na ty nejvyšší bohy z Asgardu.

Hrou roku je God of War, nejvíce ocenění má Red Dead Redemption 2

Hrou roku je God of War, nejvíce ocenění má Red Dead Redemption 2

"Pořád chceme dělat God of War, jak ho známe. Třeba souboj s "Cizincem"  je opravdu epický. Sám jsem pracoval na tvorbě jeho prostředí, které v průběhu souboje kompletně zničíte. Bylo opravdu obtížné ho vytvořit. Já dělal nasvětlení a byl to velmi složitý proces," popisoval svoji práci na God of War Stephens.

"Pokud máme narazit na Odina či Thora, musíme být ještě větší, lepší. Tahle hra byla skvělá, ale myslíme si, že můžeme vytvořit něco ještě lepšího. Takže pokud uděláme další - a nikdo netvrdí, že ji děláme - bude ještě větší, lepší a delší." pokračoval Stephens.

God of War: severská výprava (recenze)

God of War: severská výprava (recenze)

God of War si získalo srdce milionů hráčů po celém světě svojí nádhernou grafikou a jejím stylem i skvělou hratelností. V kombinaci s epickým příběhem a jeho vyváženým dávkováním se hře podařilo posbírat nespočet desítek z recenzí a také ocenění za hru roku. Tvrzení, že pokračování bude ještě lepší je tedy dost odvážné. Podaří se ho naplnit?

Nejnovější komentáře