PC | RPG

Polský Dead Island míří na stříbrná plátna

Tvůrci se dušují tím, že půjde o inovaci "zombie" žánru.

Dead Island nebyl kdoví jak revoluční hrou, nicméně byl podle všeho dost atmosférický na to, aby si jej všiml nějaký filmový producent a rozhodl se jej dostat na plátna kin. Tím někým je Sean Daniel ze studia Lionsgate, jenž produkoval např. Mumii nebo také loňského Vlkodlaka.

Podle oficiálního popisu by měl filmový Dead Island být jakousi inovací v zombie žánru, protože se bude zaměřovat na lidské emoce, rodinné vztahy a nelineární vyprávění. Jako zdroj inspirace bude sloužit první trailer hry, ve kterém malá holčička ve zpětném chodu proletěla oknem.

VIDEO: 4063 'Dead Island - Official Cinematic Trailer'

"Stejně jako stovky žurnalistů a milióny fanoušků, kteří byli tolik nadšení z traileru na Dead Island, jsme byli ohromeni i my," řekl Joe Drake, jeden z šéfů Lionsgate. "Tohle je přesně to, co se v Lionsgate snažíme adaptovat - je to sofistikované, jde to přímo na věc a pozvedává to žánr, který tak milujeme, o úroveň výš."

"Hra si také na celém světě vydobyla dobré jméno, má šanci stát se úspěšnou sérií."

Zdroj: CVG
Dostupné pro: PC, X360, PS3
Žánr: RPG | Otevřené akční RPG
Výrobce: Techland | Webové stránky hry
Začátek prodeje: 9. září 2011
  • Zasazení na tropický ostrov
  • Zábavný boj nablízko
  • Otevřený koncept
  • RPG prvky
  • Respawn protvníků
  • Slabá výdrž zbraní
  • Kolísavá kvalita grafiky
  • Celkově nevyladěné
Diskuze (1) Další článek: Bioware by se dalšímu dílu Jade Empire nebránilo

Témata článku: , , , , , , , , , , , , , , , ,