Porovnání PC/PS4 verzí The Vanishing of Ethan Carter

Přidat další názor  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  zobrazit bez stromu  |  nových příspěvků: 3

Diskuze k článku

El Carlos  |  19. 07. 2015 12:01

Na hru jsem dělal návod na mém stařičkém PC - viz. https://youtu.be/3QWRrVN7MJs
Dal jsem to na plné detaily a FullHD a nutno říct, že to bylo asi maximu, co z počítače šlo vytáhnout. Mám dojem, že taky kus kvality se ztratí při převodu na YT video.

Nicméně PS4 opravdu některé věci ukazuje lépe - stromy v hustém lese nebo zídku, kde kameny nejsou tak světlé (gamma nastavení?). Ovšem PC zase jednoznačně lépe a realističtěji zvládá odraz vodní hladiny.

 |   |  Odpovědět
Machaut  |  19. 07. 2015 17:36

Ty vodní hladiny se mi taky líbily víc na PC než na PS4

 |   |  Odpovědět
Falcone.Cze  |  18. 07. 2015 15:10

Hru jsem hrál dříve na PC, byla to skvělá první vlaštovka od "Astronatů", takový příslib do budoucna, protože i když byla hra graficky nádherná, hru se dalo projet cca za 3h.
Jinak, porovnávat PC verzi na Unreal e. 3 s verzí PS4 která má jet už na UE 4, je takové všelijaké. Rád bych viděl výsledky porovnání obou při novém UE 4, na PC by to bylo ještě reálnější. Pokud to časem na PS4 vyjde v ps+ pak si to stáhnu a zahraju znovu i na PS4, ale jinak neé.

Sry za spam.....
Akorát si člověk říká, no páni, kdyby takhle reálně vypadal zaklínač, to by byla pecka ještě větší. To je reálné asi jen na konzolích příští, nebo spíše přespříští generace, protože už teď je vidět, že byť je PS4 o něco málo výkonnější než xone, stejně nestíhá, třeba i u toho zaklínače je to patrné. Velký problém je i šílené načítání z disku, při loadingu po smrti, to bych odhadl tak na 1 minutu načítání, oproti pár sekundám na pc(Zaklínač)...

 |   |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor